خبرنگاران مردم زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند

به گزارش وبلاگ بایجانی، شهرری - خبرنگاران - فرمانده پلیس راهور تهران و مدیرعامل بهشت زهرا (س) از شهروندان درخواست کردند که برای حفظ جان خود و رعایت پروتکل های بهداشتی زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند.

خبرنگاران مردم زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند

به گزارش وبلاگ بایجانی، سعید خال و سردار محمد حسین حمیدی روز سه شنبه در نشست مشترک که در بهشت زهرا (س) ب منظور هماهنگی های لازم جهت روزهای پایانی سال و اقدامات ویژه در این خصوص برگزار گردید ، از شهفرایندان خواستند: برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد ملی کرونا مردم برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) نیایند.

در این ملاقات ضمن تاکید بر لزوم توجه به توصیه های ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت شهفرایندان از هرگونه تجمع پرهیز نمایند.

به گزارش وبلاگ بایجانی، اغلب ایرانیان براساس یک سنت دیرینه پنجشنبه آخرسال جهت غبارروبی و قرائت فاتحه برای درگذشتگان خود بر سر مزارشان می فرایند، اما سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی گردد.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسما در سال 1349 خورشیدی شروع شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا 314 هکتار وسعت داشت که در سال 1376 بخش شمالی به مساحت 110 هکتار و در سال 1387 بخش شرقی به مساحت 160 هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر را در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مردم زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم زیارت اهل قبور آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید