جلوگیری از آبگرفتگی معابر منطقه16 ، آماده باش کامل برای روزهای بارانی

به گزارش وبلاگ بایجانی، با شروع بارش های فصلی، اقدامات پیشگیرانه و پایش های مستمر با هدف جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در محورهای بزرگراهی و معابر اصلی منطقه16 اجرا می گردد.

جلوگیری از آبگرفتگی معابر منطقه16 ، آماده باش کامل برای روزهای بارانی

به گزارش وبلاگ بایجانی، شهردار منطقه16 با اعلام این خبر گفت: براساس این طرح ویژه، همه نیروهای خدماتی در نواحی 6 گانه به حالت آماده باش در آمده اند تا در زمان ضرورت خدمات مورد احتیاج شهروندان را تامین نمایند.

سید مرتضی روحانی اضافه نمود: علاوه بر اینکه تجهیزات لازم خدمات شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی در معابری همانند بزرگراه آزادگان، تندگویان و... مستقر شده اند تا تردد خودروها در این محورها، روان و ایمن انجام گردد، کارشناس و نماینده خدمات شهری در مرکز نظارت تصویری جنوب تهران حضور دارند و با رصد لحظه ای موقعیت ها هر گونه آبگرفتگی در شبکه معابر و مسائل این چنینی را به وسیله بی سیم به شهرداری منطقه اعلام می نمایند تا اکیپ اجرایی به موقع وارد عمل شوند و مشکل را برطرف نمایند.

او اضافه نمود:به همین منظور ضمن لایروبی مستمر نهرهای روباز و روبسته برای راهنمایی آب های سطحی، مشکل بعضی از چاه های جذبی نیز با ساخت نهر و لوله گذاری برطرف شده است. این در حالی است که با حذف چاه های جذبی در نقاط تعین شده، آب های سطحی به سمت کانال ها و نهرهای مجاور راهنمایی و از آبگرفتگی جلوگیری خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلوگیری از آبگرفتگی معابر منطقه16 ، آماده باش کامل برای روزهای بارانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از آبگرفتگی معابر منطقه16 ، آماده باش کامل برای روزهای بارانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید