ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن بیشترین درخواست شهروندان بوده است

به گزارش وبلاگ بایجانی، ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن، بازآفرینی شهری، نظام مهندسی و مسکن مهر بعلاوه حمل و نقل جاده ای از موضوعاتی که برای پاسخگویی مورد درخواست شهروندان است.

ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن بیشترین درخواست شهروندان بوده است

وحید قربانی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه علاوه بر پاسخگویی به 12327 تلفن ارباب رجوع و تماس های کارشناسان این مرکز با ارباب رجوع، به ارسال 5376 نامه درخواست های مردمی به معاونت ها و سازمان ها، شرکت ها و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها اقدام نموده است.

او می گوید: 6893 درخواست به وسیله پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر از ابتدای سال جاری تا به امروز دریافت شده و در همین مدت 2283 دیدار مردمی سازمان ها و شرکت های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها صورت گرفته است.

قربانی با اشاره به بخش مسکن به عنوان احتیاج اولیه و ضروری هر خانواده شرح داد: ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن، جزئیات ثبت نام و تسهیلات، بازآفرینی شهری، نظام مهندسی و مسکن مهر از موضوعات برای پاسخگویی در حوزه مسکن است و در حوزه حمل ونقل، موضوع جاده ای با توجه به اینکه بیشترین تردد ها از این طریق انجام می گردد، مورد درخواست شهروندان است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ضروری است روند های دریافت پیغام و پاسخگویی به شهروندان با استفاده از برنامه های ارتباطی لازم، قابل رهگیری و تسهیل و تقویت گردد.

در این نشست آمار های مکاتبات درخواست های مردمی به تفکیک معاونت ها، سازمان ها، شرکت های تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه و رابطان ارتباطات مردمی سازمان ها و شرکت های تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به ارائه نظر ها و پیشنهاد های خود در این خصوص پرداختند.

وبلاگ بایجانی مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن بیشترین درخواست شهروندان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن بیشترین درخواست شهروندان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید