برترین حراج های استانبول

به گزارش وبلاگ بایجانی، برترین زمان برای خرید در استانبول چه زمانی است؟ حراجی های مغازه ها و برندهای معروف چه موقع شروع می گردد؟ چطور با قیمت مناسب خرید خوبی انجام دهیم؟ تاریخ سفرتان را بعد از خواندن این مطلب انتخاب کنید.

برترین حراج های استانبول

حراج در استانبول چه زمانی است؟

تقریبا هر زمان که به استانبول سفر کنید، حتما با مغازه ها و برندهایی روبه رو خواهید شد که تخفیف دارند. در جاده استقلال و یا در اوت لت ها و پاساژهای مثل گرند کنیون، مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول و غیره برندهای تخفیف دار را پیدا می کنید.

  • حراج های زمستانی:

اما در دو هفته پایانی آخرین ماه از آخرین فصل، اواسط دسامبر یا در شروع ماه ژانویه حراج ها اوج می گیرند. با توجه به اینکه فصل در حال تمام شدن است، برندهای مختلف برای فروش اجناس به جامانده از فصل گذشته و آوردن محصولات تازه حراج های خوبی را اعلام می نمایند که گاهی به 90% هم می رسد.

  • حراج در تابستان:

در تابستان وقتی کم کم دما افزایش پیدا می نماید، بازار حراج های استانبول هم داغ تر می گردد. حراج های تابستانی از اوایط خردادماه شروع شده و معمولا تا هفته سوم تیرماه ادامه دارند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه هم تخفیف مناسب بگیرید و هم امکان تهیه اجناس خوبی را در حراج داشته باشید، اواسط تیرماه هفته دوم و سوم تیرماه به استانبول سفر کنید. اواخر مردادماه تا اوایل شهریور یعنی در ماه آگوست دقیقا زمانی است که حراج های استانبول به اوج می رسند، در این زمان می توانیدخریدهای طلایی انجام دهید البته ممکن است گاهی نیز رنگ دلخواه یا سایز خودتان رابیرا مدل دلخواه تان پیدا نکنید.

  • فستیوال خرید در استانبول:

سال های 2016 و 2017 فستیوال خریدردر ترکیه برگزار شده است و استقبال خوبی هم از این فستویال شده. بسیاری از بازارها، فروشگاه ها و برندهای معروف در این فستیوال شرکت می نمایند و شما امکان خرید از آنها را با قیمتی مناسب خواهید داشت. هنور برای سال 2018 موردی اعلام نشده است. وبسایت فستیوال خرید در استانبول به شما یاری می نماید تا از اخبار این جشنواره آگاه شوید.

چطور زمان سفرم را تنظیم کنم؟

قبل از سفر می توانیدوبسایت برندهای معروف را چک کنید، محتمل است اخبار مربوط به حراج های شان را منعکس نمایند. از تاریخ های بالا نیز می توانید یاری بگیرید. در کل زمان تغییر فصل را بریا رسیدن به حراج به خاطر داشته باشید. با توجه به اینکه جهانگرد هستید، امکان تنظیم وقت سفرتان به شکلی که حتما با حراج های سقف 90% برسید، تقریبا غیر ممکن است. اما اگر کمی شانس بیاورید موقع گشت و گذار در فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر ترک، در زمانی که قبلا گفتیم، می توانید این برندها را پیدا کنید.

چطور تخفیف بگیریم؟

پیشنهاد ما این است که در فروشگاه های مربوط به برندهای شناخته شده سراغ چانه زنی نروید. چون قیمت ها به صورت سیستمی تعریف شده اند و امکان تخفیف دادن وجود ندارد. اما وقتی برای خرید لباس مجلسی و عروس در استانبول به سراغ این مغازه ها می روید، حتما چانه زدن و گرفتن تخفیف از مغازه دار را امتحان کنید.

مورد بعدی اینکه بعضی تخفیف ها به صورت درصدی نیستند مثلا گاهی می توانیدبا خرید دو جنس یا کالا زا یک مغازه سومی را رایگان دریافت کنید. بنابراین در هنگام خرید به این مورد حتما توجه کنید.

کلمه جادویی چیست؟

کلمه ای که شاید خیلی به کارتان بیاید ایندیریم است. این کلمه به معنی تخفیف است. روی شیشه مغازه ها آن را خواهید دید. هنگام گرفتن تخفیف از صاحب مغازه حتما از آن بهره ببرید. هر وقت هم خواستید قیمت را بپرسید از کلمه فیات بهره ببرید. فیات به زبان ترکی استانبولی به معنی قیمت است.

برای تان سفر خوشی آرزو می کنیم و امیدواریم دست پر از مغازه های تخفیف های استانبول برگردید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ بایجانی

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "برترین حراج های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین حراج های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید