به کدام شهرهای توریستی ترکیه در پاییز سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ بایجانی، اگر در پی تجربه سفری مقرون به صرفه به ترکیه هستید، پاییز یکی از برترین فصل ها برای سفر این مقصد محبوب به شمار میرود. ترکیه در پاییز آب و هوای خنکی دارد و از شلوغی و ازدحام گردشگران در این فصل از سال، خبری نیست. بسیاری از افراد با خرید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما استانبول خود را به مرکز گردشگری این کشور می رسانند اما سفر به ترکیه فقط به استانبول خلاصه نمی گردد. اگر قصد سفر به این کشور همسایه در پاییز را دارید، خوب است از قبل با برترین شهرهای ترکیه برای سفر پاییزی آشنا شوید تا انتخاب مقصد برایتان راحت تر گردد.

به کدام شهرهای توریستی ترکیه در پاییز سفر کنیم؟

استانبول توریستی ترین شهر ترکیه

استانبول، محبوب ترین شهر ترکیه، تنها شهر بزرگ در جهان است که در دو قاره قرار گرفته و از طریق یک تنگه باریک دو قسمت شهر را از هم جدا نموده است. شهر همواره زنده استانبول، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری محسوب می شود که برای بسیاری از سفر دوستان، خاطرات زیادی به همراه دارد. این شهر دوست داشتنی همواره چیزی برای شگفت زده کردن و مشعوف کردن گردشگران دارد که سفر را برای آن ها خاطره انگیزتر می نماید.

سفر به آنکارا مرکز ترکیه

آنکارا مرکز و مرکز سیاسی ترکیه و دومین شهر بزرگ آن پس از استانبول است. قدمت این شهر به عصر برنز و تمدن هاتیهایاها برمی شود که در هزاره دوم قبل از میلاد مسیح در این منطقه می زیسته اند. آنکارا دارای مکان های تاریخی و آثار باستانی به جا مانده از دوران امپراتوری عثمانی است. سفر به آنکارا در پاییز بسیار مالی و ارزان است و بسیاری از گردشگران با خرید بلیط آنکارا ، خود را به این شهر می رسانند.

قونیه مقصد مجذوب نماینده پاییزی در ترکیه

یکی از مقاصد مجذوب نماینده پاییزی ترکیه شهر قونیه است که در پاییز با بزرگداشت مولانا، میزبان گردشگران به خصوص ایرانیان زیادی است. این شهر اهمیت تاریخی بسیاری برای عاشقان فرهنگ و هنر در سراسر جهان دارد مسافران زیادی برای تماشای مراسم یادبود مولانا و بازدید از مقبره ایشان به قونیه سفر می نمایند. تماشای پایکوبی عرفانی و بعلاوه شنیدن موسیقی مجذوب نماینده مراسم گرامیداشت مولانا در این شهر، هر گردشگری را به سمت خود می کشاند.

وان از شهرهای ارزان ترکیه

شهر وان یکی از مقاصد ارزان ترکیه است که در شرق این کشور با فاصله کوتاهی تا شهرهای مرزی ایران واقع شده است. شهر وان با مراکز خرید فراوان و مالی که دارد، مورد استقبال ایرانیان زیادی قرار گرفته است. بسیاری از افراد با رزرو هتل های وان، برنامه سفر خود را به این شهر کمتر شناخته شده اما دوست داشتنی می ریزند. شهر وان با 3400 سال قدمت، جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی دارد.

سفر ارزان به آنتالیا در پاییز

سفر به آنتالیا در پاییز رنگ و بوی دیگری دارد. آنتالیا در این فصل خلوت و بسیار ارزان است. خوب است بدانید در اوایل فصل پاییز، هنوز هم امکان تجربه تفریحات ساحلی در آنتالیا وجود دارد و هوای آنتالیا آنقدرها سرد نیست. آنتالیا شهری پر جنب و جوش با سواحل زیبا، هتل های لوکس باکیفیت، رستوران، کوهستان های سرسبز و جاذبه های تاریخی، خود به تنهایی یک هدف عالی برای سفری چند روزه است. پس با بلیط آنتالیا فلای تودی سفری ارزان را تجربه کنید.

رزرو ارزان بلیط هواپیما ترکیه

برای تجربه سفری مالی به ترکیه، انتخاب پرواز ارزان و ارزان تاثیر به سزایی در مدیریت هزینه های سفر دارد. فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. از این رو برترین انتخاب برای رزرو بلیط هواپیما با قیمت مناسب، جستجو در صفحه پرواز خارجی فلای تودی است.

برای رزرو پرواز ترکیه به هر مقصدی که بخواهید کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا و مقصد و تاریخ مدنظر خود را وارد نموده و کلید جستجو را بزنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، تمامی پروازها به مقصد موردنظر برایتان به نمایش درآید. در این صفحه پروازها از ارزان ترین به گران ترین به نمایش درمی آید، در نتیجه برای پیدا کردن ارزان ترین پرواز نیازی به بالا و پایین کردن فهرست ندارید و با مقایسه هزینه، شرایط و ساعت پرواز، برترین و مناسب ترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

رزرو هتل ارزان خارجی با فلای تودی

فلای تودی با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان و حذف واسطه ها توانسته است کامل ترین مرجع جستجو، مقایسه و رزرو هتل های خارجی را راه اندازی کند. در نتیجه برای رزرو هتل در هر یک از شهرهای ترکیه، تنها کافیست به صفحه رزرو هتل های خارجی سری بزنید. با انتخاب مقصد و تاریخ مد نظر، می توانید مشخصات هتل ها مانند تعداد تخت ها، امکانات هتل، قیمت اتاق ها، موقعیت مکانی هتل و … را مشاهده و پس از مقایسه قیمت، هتل مورد نظرتان را با برترین و ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

در فلای تودی امکان انتخاب انواع اقامتگاه برای سلیقه های گوناگون، بسته به برنامه سفر افراد فراهم شده که می توانید به راحتی رزرو آنلاین برترین هتل های استانبول یا هر شهر دیگر که مد نظر دارید، هتل های 5 ستاره و لوکس، هتل های ساحلی، هتل آپارتمان ها، ریزورت ها، سوئیت، هاستل را بصورت آنلاین انجام دهید. علاوه بر آن، می توانید از تخفیف های ویژه ای که فلای تودی برای رزرو آنلاین هتل های ترکیه برای مخاطبان خود در نظر می گیرد، بهره مند شوید.

پیشتیبانی 24 ساعته فلای تودی

اگر هنگام رزرو بلیط هواپیما یا رزرو هتل خود در هر یک از شهر های ترکیه به مسئله ای برخوردید، کافیست با پشتیبانی فلای تودی ارتباط بگیرید. تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.

منبع: فوت و فن

به "به کدام شهرهای توریستی ترکیه در پاییز سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کدام شهرهای توریستی ترکیه در پاییز سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید