بمب خبری با تماس رونالدو با زیدان ، رونمایی از گران ترین مربی تاریخ فوتبال با پیشنهاد نجومی عربستانی ها

به گزارش وبلاگ بایجانی، زین الدین زیدان درصورت قبول پیشنهادی نجومی باشگاه النصر گران ترین مربی تاریخ می گردد.

بمب خبری با تماس رونالدو با زیدان ، رونمایی از گران ترین مربی تاریخ فوتبال با پیشنهاد نجومی عربستانی ها

به گزارش وبلاگ بایجانی آنلاین، باشگاه النصر عربستان این روزها بعد از اخراج رودی گارسیا سرمربی فرانسوی اش با توصیه کریستیانو رونالدو در پی جانشینی مناسب برای این مربی در تیم است.

نشریه مارکا اسپانیا در جدیدترین خبر گفت ژوزه مورینیو سرمربی رم پیشنهاد نجومی باشگاه النصر برای مربیگری در این تیم را رد نموده است. سعودی ها در گام بعدی در پی شکار زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال هستند.

رونالدو ابرستاره پرتغالی تماسی را در این زمینه با زیدان گرفته تا سرمربی سابق خود را راضی کند به ریاض بیاید. عربستانی ها برای کسب رضایت زیزو پیشنهاد دستمزد سالیانه 60 میلیون یورو و قراردادی دوساله به ارزش 120 میلیون یورو به سرمربی سابق رئال دادند.

رونالدو زمستان گذشته با قراردادی نجومی با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو راهی النصر شد. ابرستاره پرتغالی با این قرارداد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. زیدان در صورت قبولی پیشنهاد سعودی ها گران ترین مربی تاریخ می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمب خبری با تماس رونالدو با زیدان ، رونمایی از گران ترین مربی تاریخ فوتبال با پیشنهاد نجومی عربستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب خبری با تماس رونالدو با زیدان ، رونمایی از گران ترین مربی تاریخ فوتبال با پیشنهاد نجومی عربستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید