برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط گر در حوزه مالی

به گزارش وبلاگ بایجانی، به گزارش روابط عمومی رویداد گراف دی، سعید کریمی، دبیر اجرایی رویداد گراف دی ضمن بیان این مطلب گفت : دراین گردهمایی برای نخستین بار مدیران عامل شرکت های بزرگ مالی، کارآفرینان، استارت آپ ها، بانک ها ، بیمه ، شرکت های فناوری و دانش بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند ارزیابی و به عنوان مدیر عامل ارتباط گر انتخاب و تندیس دریافت خواهند کرد.

برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط گر در حوزه مالی

وی توضیح داد : این ارزیابی با دو تمایز ویژه، از یک سو روابط عمومی های تخصصی حوزه مالی در دسته بندی های جداگانه با توجه به ماهیت فعالیت و اندازه بودجه در اختیار برای انجام امور،دارند بر اساس در 6 شاخص اصلی و 10 تا زیر شاخص به صورت رایگان انجام می پذیرد.

دبیر رویداد گراف دی با اشاره به اینکه کمیته علمی همایش بر اساس شاخص معین شده مدیران عاملی که بیشترین ارتباط موثر در حوزه تعامل با روابط عمومی را دارند، انتخاب می نمایند گفت : پاسخگویی ،ارتباط وتعامل با رسانه ها در جهت اشاعه فرهنگ سازمان ، آنالیز فعالیت در رسانه ها اجتماعی ، سنجش رضایتمندی از مشتریان ، خلاقیت و نوآوری در فعالیت ها ،سوابق تدریس ، انتشار مقاله ، دریافت مدرک یا تقدیرنامه و درج یادداشت و گفت و گو در رسانه ها را از جمله شاخص های اصلی در این ارزیابی بیان کرد .

وی با اشاره به اینکه چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر، 27 فروردین ماه 1401 با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط گرا، برگزار خواهد شد اضافه کرد : از جمله اهداف کاربردی این طرح فراهم آمدن زمینه حرکت از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی فناور محور و آشنایی فعالان این حوزه با زمینه های ارتقا سطح فعالیت ها از نگاه مدیران برشمرد .

کریمی ارتقا جایگاه روابط عمومی به عنوان مهمترین بخش شناسایی و پیش بینی مسایل و مسائل و شکل بخشیدن به رویدادها و بهبود فرآیند پاسخگویی و افزایش اندازه رضایت مخاطبان و ذی نفعان به صورت تخصصی در حوزه مالی از جمله اهداف کلی اجرای این طرحاعلام کرد و گفت : آنالیز عملکرد روابط عمومی ها در جایگاه اصولی یک روابط عمومی به صورت تخصصی در حوزه مالی از جمله اهداف ویژه پیش بینی شده این گردهمایی است.

مهلت ثبت نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برترو نیز مشارکت تا 20 فروردین 1401 است . علاقه مند ان می توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برترو نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف دی به آدرس https://grafday.ir مراجعه و یا به دبیرخانه همایش به شماره واتساپ 09057674641 پیغام ارسال نمایند .

منبع: تجارت نیوز

به "برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط گر در حوزه مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین دوره ارزیابی مدیران عامل ارتباط گر در حوزه مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید