بروجرد در جهت رشد و توسعه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد می تواند در جهت رشد و توسعه قرار گیرد.

بروجرد در جهت رشد و توسعه قرار گیرد

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از کارخانه اکسیر بروجرد که امروز 19 اسفندماه صورت گرفت، بر رفع موانع تولید و تلاش برای توسعه این کارخانه تأکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی های موجود شهرستان بروجرد، شرح داد: این شهرستان با وجود نخبگان و اندیشمندان و جوانان خلاق، می تواند بیش از پیش در جهت رشد و توسعه قرار گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اعلام نمود: اقتصاد قوی در یک منطقه و کشور می تواند یکی از مهمترین آیتم های قدرت هر کشور باشد که شهرستان بروجرد با استعدادها و توانمندی های موجود می تواند از قدرت اقتصادی برخوردار شود.

مقصودی اکسیر را از جمله شرکت های پیروز و کارخانجاتی دانست که متعلق به شخص و گروه نیست و اضافه کرد: این صنعت پویا به ملت ایران تعلق دارد و ما هم برای توسعه آن تلاش می کنیم.

وی بیان نمود: برخی صنایع شهرستان و استان ها در رونق تولید با مسائلی روبرو هستند که با ظرفیت و توانمندی نمایندگان و پیگیری های زیاد برای رفع این مسائل و موانع و رونق تولید در تلاش هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بروجرد در جهت رشد و توسعه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروجرد در جهت رشد و توسعه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید