برند Peloton نسبتا کم فروش در ایران، اما محبوب فرنگی ها: دستگاه روئینگ خانگی تازه آن با قیمت مناسب رونمایی شده

به گزارش وبلاگ بایجانی، ما برای تناسب در خانه وسایل مختلفی می خریم و البته به خاطر کمی جا و مهم تر از آن بودجه خیلی ها از وسایل خوب را هم نداریم. ضمناً تجربه استفاده از بعضی برندها را هم نداریم.

برند Peloton نسبتا کم فروش در ایران، اما محبوب فرنگی ها: دستگاه روئینگ خانگی تازه آن با قیمت مناسب رونمایی شده

در این میان ماشین های قایقرانی (روئینگ) هوشمند می توانند به شما یاری نمایند تا کلی از عضلات شما درگیر گردد، و Peloton اکنون Row را که مدت ها شایعه شده بود، برای پیش سفارش رونمایی نموده.

Row مقدار کمی ندارد (2.4 در 0.6 متر) و مناسب کاربرانی با قد (1.49 - 1.93 متر) قد و وزن تا (136 کیلوگرم)است. خود دستگاه روئینگ هوشمند وزنش 70 کیلوگرم اس.

ریل آن از آلومینیوم آنودایز شده با پوشش پودری ساخته است، توپی از پلاستیک قالبی ساخته شده است و دسته پلاستیکیTPE با بافت متراکم شده است تا ایمن و راحت گرفته گردد.

در هنگام استفاده، کاربر روی یک صندلی ارگونومیک بالشتکی می نشیند، هر دو پا را به صفحات می بندد و سپس دسته را مطابق با آموزش های ویدئویی روی صفحه، می کشد. اندازه مقاومت کنترل شده به صورت الکترونیکی که به کاربران اطمینان می دهد تمرین مناسبی داشته باشد.

هزاران تمرین به وسیله صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی برای اعضای پلوتن در دسترس است. این دستگاه اسپیکرهای باکیفیتی دارد و بلوتوث 5.0 امکان اتصال بی سیم به دستگاه های دیگر را فراهم می نماید.

مربیان خود Peloton می توانند تمرینات را برای یاری به حفظ انگیزه افراد انجام توصیه نمایند، و Row حتی می تواند برای بیمارانی که در پی سکته مغزیضعف عضله پیدا نموده اند، مناسب باشد.

کاربران می توانند معیار هایی مانند اندازه تعداد حرکات، مسافت و سرعت را در حین حرکت آنالیز نمایند، پروفایل های کاربر فردی را می توان ذخیره کرد، و ورزشکاران در صورت تمایل می توانند فعالیت خود را با دیگر کاربران مقایسه نمایند.

Row دارای یک سینی لوازم جانبی دستی در جلوی صفحات پایی برای بطری آب یا تلفن هوشمند، یک آرایه میکروفون چهارگانه، یک دوربین ویدیویی 1080p (با پوشش حریم خصوصی) با قابلیت عکسبرداری 8 مگاپیکسلی، وای فای 802.11ac برای دسترسی آنلاین است.

بعد ورزش می توان برای صرفه جویی در جا، دستگاه را به صورت عمودی عمودی با استفاده از پایه دیواری در گوشه اتاق بسته بندی کرد.

Peloton Row اکنون با قیمت مناسب 3195 دلار آمریکا برای پیش سفارش آماده است. البته شامل 44 دلار عضویت ماهانه با دسترسی و باز کردن قفل کلاس های آموزشی نیست. (منظورم قیمت مناسب برای کاربران ایرانی نیست. در ایران قیمت مدل ها مناسب از حول و حوش 40 میلیون شروع می گردد و تا 175 میلیون هم پیش می رود. به همین دلیل است که بسیار وسایلی مانند دوچرخه ثبات و تردمیل را ترجیح می دهند. که البته نمی تواند عضلات بالاتنه را به مقدار دستگاه رویینگ مقاوم کند.)

ضمناً برای وسایل اضافی مانند تشک، بطری آب، دمبل و مواردی از این دست باید هزینه اضافیبپردازید. انتظار می رود فروش عمومی از دسامبر شروع گردد.

صفحه محصول: ردیف

منبع: یک پزشک

به "برند Peloton نسبتا کم فروش در ایران، اما محبوب فرنگی ها: دستگاه روئینگ خانگی تازه آن با قیمت مناسب رونمایی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند Peloton نسبتا کم فروش در ایران، اما محبوب فرنگی ها: دستگاه روئینگ خانگی تازه آن با قیمت مناسب رونمایی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید