اینستاگرام ابزار نو Gifts را برای کسب عایدی اینفلوئنسرها آزمایش می نماید

به گزارش وبلاگ بایجانی، اینستاگرام ابزار جدیدی به نام Gifts را آزمایش می نماید که کاربران می توانند به وسیله آن به صفحات کاربری مورد نظر خود هدیه بدهند.

اینستاگرام ابزار نو Gifts را برای کسب عایدی اینفلوئنسرها آزمایش می نماید

متا (فیسبوک سابق) به صورت رسمی تایید نموده که ابزار جدیدی به نام Gifts را برای اینستاگرام آزمایش می نماید که به موجب آن کاربران می توانند از حساب های کاربری موردنظر خود در قالب هدیه، قدردانی نموده و حتی بتوانند یاری های مالی خود را ارائه بدهند.

گاهی اوقات بعضی کاربران تمایل دارند علاوه بر لایک کردن بعضی پست ها، از صفحات موردنظر خود حمایت نموده و حتی به آن ها هزینه پرداخت نمایند. اینستاگرام به این احتیاج بعضی کاربران توجه نموده و ابزار جدیدی به نام Gifts را به صورت داخلی آزمایش می نماید تا امکان هدیه دادن در فرمت مالی فراهم گردد. پیشتر نیز خبرهایی در خصوص کوشش اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه دادن منتشر شده بود و حالا متا آزمایش داخلی این ابزار را تایید نموده که نشان می دهد این شرکت رسما روی چنین قابلیتی کار می نماید.

اینستاگرام به ویژگی Gifts مجهز می گردد

به گفته سخنگوی متا، این شرکت در حال حاضر این ویژگی را به صورت داخلی آزمایش می نماید. اگرچه به نظر می رسد Gifts در دست توسعه است، اما نمونه اولیه آن آزمایش می گردد. این ویژگی برای اولین بار به وسیله یکی از توسعه دهندگان موبایل به نام الساندرو پالوزی در ماه ژوئیه گزارش شد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع مطلع، دکمه ای زیر منویی به نام Content Appreciation در اینستاگرام اضافه می گردد تا کاربران بتوانند به وسیله آن از حساب کاربری مربوطه قدردانی نمایند. حدود یک ماه بعد همین منبع مطلع بیان کرد این ویژگی پیشرفته و نامش به Gifts تغییر پیدا نموده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم های دیگر با گزینه های هدیه یا همان Gifts، انتظار می رود این قابلیت شرایطی را برای یاری مالی و هدیه دادن فراهم کند.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد تا کاربران بتوانند به وسیله آن به حساب کاربری مربوطه هدیه بدهند. شاید اینستاگرام نیز در کوشش است این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به ویژگی برای کسب عایدی تبدیل کند.

منبع: انتخاب

به "اینستاگرام ابزار نو Gifts را برای کسب عایدی اینفلوئنسرها آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام ابزار نو Gifts را برای کسب عایدی اینفلوئنسرها آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید