ایلان ماسک: یک آدم عادی برای ریاست جمهوری 2024 ایده آل است

به گزارش وبلاگ بایجانی، ایلان ماسک: من به دونالد ترامپ رای ندادم. در واقع رای من به جو بایدن بود. البته این را نباید پای این مساله گذاشت که من هوادار جدی بایدن هستم اما می دانید که ما انتخاب های سختی برای ریاست جمهوری آمریکا داریم.

ایلان ماسک: یک آدم عادی برای ریاست جمهوری 2024 ایده آل است

ایلان ماسک گفته که کاندیدای ایده آل ریاست جمهوری 2024 فقط یک فرد عادی است.

به گزارش ایسنا، این کارآفرین آمریکایی در گفت وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز درباره تاریخچه رای دادن خود و اینکه در سال 2024 به چه کسی رای خواهد داد، صحبت کرد.

وی گفت: من به دونالد ترامپ رای ندادم. در واقع رای من به جو بایدن بود. البته این را نباید پای این مساله گذاشت که من هوادار جدی بایدن هستم اما می دانید که ما انتخاب های سختی برای ریاست جمهوری آمریکا داریم.

این میلیاردر آمریکایی بعلاوه اضافه کرد: صادقانه ترجیح می دهم که یک فرد عادی و نرمال، رئیس جمهوری آمریکا باشد کسیکه عقل سلیم دارد و در میان مردم جایگاهی دارد.

ماسک در سال های اخیر بایدن و ترامپ را هم ستوده و هم از آنها انتقاد نموده است.

او ادامه داد، آمریکا و دیگر کشورها روند پیرسالاری را پیش گرفته اند.

وی خواهان محدودیت حداکثر سن برای قانونگذاران شد و گفت، سن سیاستمداران باید به طور ایده آل در 10 یا حداقل 20 سال از میانگین سنی جمعیت باشند.

موضع ظاهری سیاسی ماسک در سال های اخیر به سمت راست تغییر نموده است. تابستان گذشته میلادی، او گفت که نخستین بار به یک جمهوری خواه رای داده و از مایرا فلورس از تگزاس حمایت نموده است.

منبع: عصر ایران

به "ایلان ماسک: یک آدم عادی برای ریاست جمهوری 2024 ایده آل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: یک آدم عادی برای ریاست جمهوری 2024 ایده آل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید