اپل، سودآورترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه

به گزارش وبلاگ بایجانی، بر اساس جدیدترین آمار فروش منتشر شده از برندهای مختلف تلفن همراه، اپل هنوز هم بالاترین سود را به خود اختصاص داده است.

اپل، سودآورترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ بایجانی، محاسبه سود یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت است که انتها هر سال انجام می گردد. برخی از سایت های آماری این کار را به صورت مقایسه ای انجام می دهند .

آمار منتشر شده از سودآوری شرکت های فراوریکننده تلفن همراه

اگرچه 2019 با پرسودترین سال برای فراوریکنندگان تلفن همراه فاصله دارد، اما اپل هنوز صدر جدول بیشترین سود شرکت های سازنده گوشی های هوشمند را از آن خود نموده است. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از یکی از معتبرترین سایت های پژوهشی، این غول فناوری کوپرتینویی علی رغم فراوری 32درصد تلفن های کل دنیا در سه ماهه سوم، 66درصد از کل سود این صنعت را از آن خود نموده است .

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این اعداد آماری است که پیش از سه ماهه چهارم منتشر شده، عموما در سه ماه بعدی اپل بالاترین سود فروش خود را تجربه می نماید. اگر در این مسئله شک دارید سه ماهه چهارم سال 2018 را به یاد بیاورید که سود فروش اپل حدود80درصد بود و پیش بینی می گردد سال جاری نیز با چنین آماری برای این سه ماهه روبرو شویم .

سامسونگ با در نظر دریافت رتبه بندی، دومین شرکت کننده در دوره ژوئیه - سپتامبر است که 17 درصد از سود کل را به خود اختصاص داده است. دلیل اصلی این امتیاز سامسونگ فروش بسیار زیادی سری گلکسی A و نوت 10 است. بقیه شرکت های فراوریکننده تلفن همراه که در فهرست آماری منتشر شده وجود دارند شامل هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی می شوند .

کارن چاوهان، که یکی از افرادی است که در به دست آمدن این آمار فروش نقش داشته، در جایی گفته است که شرکت چینی در به آرامی در حال بهبود حاشیه سود خود هستند، اما هنوز فاصله زیادی با رقیب کوپرتینویی خود دارند. از سوی دیگر 2020 سال تبلیغات تجاری 5 G است و شرکت های چینی مطمئنا از این مسئله سود خواهند برد و آمار فروش آن ها چند برابر می گردد .

منبع:باشگاه وبلاگ بایجانی

،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اپل، سودآورترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل، سودآورترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید