اولین فراری اسپایدر در سال نو به آمریکا می رود

به گزارش وبلاگ بایجانی، اگر اهل سینما باشید، خاصه سینمای هالیوود کوین هارت برایتان نامی آشناست، آن هم دست کم در فیلم هایی که قالب کمدی دارد مثل جومانجی که در کنار دواین جانسون حسابی گیشه را تسخیر کردند. اکنون این کمدین معروف و عشق ماشین به زودی به اولین کسی تبدیل می شود که در آمریکا فراری SF90 را تحویل می گیرد.

اولین فراری اسپایدر در سال نو به آمریکا می رود

این فراری محنصربه فرد که موتورش 769 اسب بخار قدرت دارد، دارای موتور 8 سیلندر و مشکی است . صفر تا صدش 5٬2 ثانیه است و سرعتش در 7 ثانیه به 200 کیلومتر هم می رسد. البته این را باید بگوییم که هارت عاشق ماشین های کلاسیک هم است و به تازگی یک کوروت مدل 1959 را هم در یک حراجی خریده است و خیلی هم به آن می نازد؛ ولی این دلیل نمی شود که وقتی سراغ ماشین های ایتالیایی می رود فقط یکی بخرد، چون سال گذشته یک فراری مدل Pista 488 را خرید در صفحه شخصیش عکس های آن را منتشر کرد.

هارت به بهانه سریال جدیدش در نت فلیکس عکس فراری جدیدش را که چند روز دیگر تحویل می گیرد، منتشر کرد و نوشت: به زودی بهترین ماشین ایتالیا را به شما نشان می دهم. البته ظاهراً قبلش نوشته بود که بهترین ماشین دنیا را به شما نشان می دهم، ولی بعد تصمیمش عوض شد و با همان کلمه ایتالیا اکتفا کرد!

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ بایجانی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "اولین فراری اسپایدر در سال نو به آمریکا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین فراری اسپایدر در سال نو به آمریکا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید