انعقاد 8 قرارداد نفتی جدید در حوزه پژوهش میدانی

به گزارش وبلاگ بایجانی، زنگنه گفت: در این زمینه 8 قرارداد در پژوهش میدان نفتی 5 طرح در زمینه اکتشافات نفتی و 12 قرار داده در انیستیتو پایین دستی نفت با دانشگاه ها منعقد شده است.

انعقاد 8 قرارداد نفتی جدید در حوزه پژوهش میدانی

به گزارش خبرنگار ، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با نام پترولیوم تیکاف گفت: مهندسی نفت در سال 76 در دانشگاه ها متاسفانه دانشجو پذیرش نداشت و ما نمی توانستیم در این زمینه کاری انجام دهیم چرا که ما در زمینه اکتشاف نفت نیاز به فارغ التحصیلان صنعت نفت داشتیم.

او ادامه داد: خوشبختانه در دانشگاه های برتر رشته های در ارتباط با نفت و اکتشافات آن ایجاد و توانستیم فارغ التحصیلان خوبی داشته باشیم و هم اکنون در تلاش هستیم دانشگاه های کشور را در سطح تحصیلات تکمیلی در زمینه پتروشیمی سوق دهیم.

واردات قطعات خودرو های گازسوز ممنوع است/ خبری از استیضاحم ندارمزنگه در ادامه با اشاره به 26 طرح بالادستی در زمینه اکتشافات نفتی، گفت: در این زمینه 8 قرارداد در پژوهش میدان نفتی 5 طرح در زمینه اکتشافات نفتی و 12 قرار داده در انیستیتو پایین دستی نفت با دانشگاه ها منعقد شده است، به طوری که این کار ها با فراز نشیب روبرو است، ولی باید این کار صورت بگیرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انعقاد 8 قرارداد نفتی جدید در حوزه پژوهش میدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 8 قرارداد نفتی جدید در حوزه پژوهش میدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید