امیری: مسائل همیشگی پرسپولیس که تمامی ندارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، هافبک پرسپولیس می گوید بسته شدن پنجره جابجایی و بدهی انباشته مسائل همیشگی پرسپولیس در سال های گذشته بوده است.

امیری: مسائل همیشگی پرسپولیس که تمامی ندارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، وحید امیری بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی و کسب 6 امتیاز از دو بازی نخست گفت: خدا را شکر می کنم چرا که بازی سنگینی بود. نساجی تیم باتجربه و در عین حال جوانی است. در ملاقاتی که فشار بالا بود و موقعیت چندانی هم به حریف ندادیم، خدا را شکر بازی را بردیم.

وی درباره ارسال دو پاس گل در این ملاقات و پیروزی تیمش گفت: زحمات بچه ها است. امیدوارم که این موفقیت ها تداوم داشته باشد و طرفداران را راضی کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد داور مسابقه و اعتراض بازیکنان و کادرفنی دو تیم به این موضوع گفت: متاسفانه همه بازیکنان از ابتدای مسابقه اعتراض می نمایند. ما باید روی این موضوع مدیریت داشته باشیم. وقتی به داور فشار می آوریم، کادرفنی هم پشت ما در می آید. امیدوارم کوشش کنیم که از این فشار کم گردد. مطمئنم که ما داوران خوبی داریم.

وی درباره گلایه یحیی گل محمدی نسبت به مسائل این تیم گفت: در این چند سالی که گذشت، هیچ وقت نبوده که مسائل نداشته باشیم. همواره پنجره بسته می گردد و بدهی های زیادی به وجود می آید اما امیدوارم این مسائل رفع گردد. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند. امیدوارم کسانی که در راس امور هستند به فکر تیم باشند و هر چه سریع تر این مسائل را رفع نمایند.

امیری درباره مسائل این تیم و عملکرد صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه گفت: ایشان هم زحمت می کشد. امیدوارم ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیری: مسائل همیشگی پرسپولیس که تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: مسائل همیشگی پرسپولیس که تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید