احتمالات با یکسال تاخیر به تئاترشهر می آید

به گزارش وبلاگ بایجانی، علی شمس از اجرای نمایش احتمالات در تابستان 1400 در مجموعه تئاتر شهر اطلاع داد.

احتمالات با یکسال تاخیر به تئاترشهر می آید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بایجانی، علی شمس نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش در این حوزه گفت: قصد دارم نمایش احتمالات را که قرار بود تابستان سال جاری در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود و به دلیل بیماری کرونا اجرایش به تعویق افتاد، دوباره برای اجرا آماده کنم. با توجه به کورسوی امیدی که به واسطه فراوری واکسن پیدا شده و طبق صحبت هایی که با رییس تئاترشهر داشته ام قرار بر این شد که اوایل تابستان این اثر نمایشی را در این مجموعه به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: این تجربه هم در امتداد تجربیات قبلی خودم است که امیدوارم دوباره مسئله ای برای اجرا به وجود نیاید و تا تیرماه بتوانیم از حداکثر ظرفیت سالن به لحاظ جذب مخاطب بهره ببریم و امکان یک اجرای بدون حاشیه و دغدغه برایمان شکل بگیرد. به زودی نیز بازیگران نمایش معرفی خواهند شد. در حال حاضر تمرین ها را شروع نموده ایم و امیدوارم بتوانیم به اجرا برسیم.

کارگردان داستان های میان رودان در انتها درباره مضمون نمایش احتمالات شرح داد: این نمایشنامه حول کانسپت کتاب اتفاق می افتد و یک پارودی گروتسک تاریخی راجع به 8 احتمالی است که مولف نسبت به وقایع تاریخی ارائه می دهد. از همین رو یک سیر تعیین روایی در نمایش وجود ندارد و همه اتفاقات حول محور کتاب می گذرد و هر احتمالی که برای چند شخصیت یا چند کتاب معروف در تاریخ ایران می گردد به آن رجوع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتمالات با یکسال تاخیر به تئاترشهر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالات با یکسال تاخیر به تئاترشهر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید