آب منطقه ای اصفهان موظف به ارائه آمار از مصارف آبی در استان شد، ضرورت حل بحران حقابه ها تا اردیبهشت 1401

به گزارش وبلاگ بایجانی، جلسات 4 جانبه بین نمایندگان کشاورزان اصفهانی، استانداری، شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی اصفهان تشکیل و براساس مصوبه این شرکت آب منطقه ای موظف شد آمار دقیق مصارف خانگی را به استانداری اصفهان ارائه دهد.

آب منطقه ای اصفهان موظف به ارائه آمار از مصارف آبی در استان شد، ضرورت حل بحران حقابه ها تا اردیبهشت 1401

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ بایجانی، براساس تفاهم کشاورزان معترض اصفهانی با استانداری این استان، بنا شد برای پیگیری مطالبات کشاورزان، جلسات چهارجانبه ای بین کشاورزان، استاندار، شرکت آب منطقه ای و اداره کل جهاد کشاورزی این استان برگزار گردد که تا به امروز 2 جلسه تشکیل شده است.

براساس مصوبات این 2 جلسه مقرر شده شرکت آب منطقه ای گزارشی از مصوبات قبلی شورای هماهنگی حوضه زاینده رود و کارگروه سازگاری با کم آبی و شورای عالی آب و مقدار اجرایی شدن هر مصوبه را در جلسه بعدی ارائه دهد. بعلاوه گزارشی شرکت آب منطقه ای موظف شده تا گزارشی از مصارف شبکه آب خانگی، تجاری و عمومی را به صورت مکتوب به استانداری اصفهان تحویل دهد.

اجرای مدیریت پساب و ساماندهی رودخانه و پیگیری درباره تأمین اعتبارات لازم براساس تعهدات وزارت نیرو، از دیگر مصوبات این جلسات بوده است.

بعلاوه شرکت کنندگان در این جلسات تصویب کردند که جلسات کمیته مشخص حقابه ها به صورت مستمر و 2 جلسه در هفته برگزار گردد و گزارش این جلسات ارائه گردد تا موضوع حقابه ها تا خاتمه اردیبهشت 1401 به اتمام رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آب منطقه ای اصفهان موظف به ارائه آمار از مصارف آبی در استان شد، ضرورت حل بحران حقابه ها تا اردیبهشت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب منطقه ای اصفهان موظف به ارائه آمار از مصارف آبی در استان شد، ضرورت حل بحران حقابه ها تا اردیبهشت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید