کسب دو مدال برنز برای بوکس ایران، دو ملی پوش فینالیست شدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، رقابت های بوکس قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در دبی امارات آغاز شده و تا 7 روز ادامه خواهد داشت. جمعه شب و در رقابت های مرحله نیمه نهایی 4 بوکسور کشورمان روی رینگ رفتند.

کسب دو مدال برنز برای بوکس ایران، دو ملی پوش فینالیست شدند

در وزن 60 کیلوگرم دانیال شه بخش بوکسور المپیکی ایران در تقابل با واریندر سینگ از هند به پیروزی رسید تا با کسب سومین پیروزی در میدان آسیایی، فینالیست این رقابتها شود. وی در دیدار سرانجامی اردنبات از قرقیزستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 75 کیلوگرم سید شاهین موسوی دیگر بوکسور المپیکی ایران رو در روی آبیلخان آمانکول از قزاقستان قرار گرفت و در سرانجام سه راند جنگ نزدیک مقابل نایب قهرمان جهان شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

اما میثم قشلاقی پدیده بوکس ایران در وزن 81 کیلوگرم با ارکین عادیلبک قرقیزستانی مبارزه کرد و با حساب چهار بر یک پیروز این میدان لقب گرفت. وی برای کسب مدال طلا روزمتوف دیلشودبک از ازبکستان را در پیش دارد.

همچنین در وزن به اضافه 91 کیلوگرم پوریا امیری با کامشیبک کنکابایف قزاقستانی به رقابت پرداخت و علی رغم تلاش فراوان شکست خورد و به مدا برنز رضایت داد.

به این ترتیب در سرانجام پنچمین روز رقابت های بوکس قهرمانی آسیا شه بخش و قشلاقی به فینال راه یافتند و موسوی و امیری هم به مدال برنز دست یافتند.

ترکیب تیم ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

وزن 52 کیلوگرم: امید احمدی صفا

وزن 60 کیلوگرم: دانیال شه بخش

وزن 64 کیلوگرم: اشکان رضایی

وزن 69 کیلوگرم: مسلم مقصودی

وزن 75 کیلوگرم: سید شاهین موسوی

وزن 81 کیلوگرم: میثم قشلاقی

وزن 91 کیلوگرم: احسان روزبهانی

وزن به اضافه 91 کیلوگرم: پوریا امیری

هدایت این تیم را علیرضا استکی بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کسب دو مدال برنز برای بوکس ایران، دو ملی پوش فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب دو مدال برنز برای بوکس ایران، دو ملی پوش فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید