کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب رونمایی شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، با حضور فرهیختگان، هنرمندان، ادیبان، جمعی از جامعه معلولان شیراز، مسئولین فرهنگی هنری استان و علاقمندان عرصه هنر و ادبیات از کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب رونمایی شد.

کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب رونمایی شد

بهرام میرزایی نویسنده کتاب بغضی در نقاب به عنوان نماینده گروه مهنا با قرائت دلنوشته ای گروتسک مخاطبان را به آرامش در شرایط کنونی پرداخت و گفت: آفرینش انسان همیشه با سختی همراه بوده و باید با این سختی ها جنگید تا ثابت گردد که ما انسانیم و صاحب اراده، از همه شما ها متشکرم که زندگی پر از مشغله تان را رها کردید و دعوت ما را اجابت، همه ما مهمان سفره مردانی از جنس نور هستیم و آن قدر خاطرشان عزیز است که فقط با عشق قابل تعبیر است.

حمید نشاط در این مراسم به عنوان منتقد به پشت تریبون رفت و گفت: من منتقد هستم و خیلی با فضای سخنرانی ارتباط برقرار نمی کنم، ولی به رسم وظیفه بر خود می بالم که این کشور آدم هایی مثل شهید دوران، شاهرخ ضرغام، نورالدین بکتری و ابوالفضل مهدیار ها دارد و چقدر این آدم ها در زمانه خودشان شفاف و بی غل و غش بوده اند و من به عنوان یک منتقد باور این آدم ها را باور میکنم و گرچه در مدیوم تئاتر امکان نشان دادن همه ابعاد زندگی این مردان وجود ندارد، ولی در یک فضای صادق هنری این آثار قابل درک است.

او در بخشی از سخنانش به حالت گلایه گفت: شدت تاثیر یک اثر هنری در فراگیری آن ست و آیا بهتر نبود چنین مراسم ارزشمندی در تالار حافظ برگزار گردد؟! ما باید از همه توان مان برای شناخت قهرمانان کشورمان کوشش کنیم تا حداقل شرمسار خودمان نباشیم.

در خاتمه از دو چهره نمایشی استان فارس، آقای سیاوش صفری نژاد و خانم شمس الافاق شفیعی تجلیل شد که هر دو چهره نمایشی از اینکه در مراسم بزرگ مردان این سرزمین تجلیل می شوند ابراز خوشحالی کردند.

بعلاوه در این مراسم با پخش کلیپی از نمایش های بغض شیرین و نقاب، جشن امضاء پوستر جلد کتاب بغضی در نقاب به امضاء حاضران رسید.

وبلاگ بایجانی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید