چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟

به گزارش وبلاگ بایجانی، سفر کردن همواره لذت بخش است ولی اگر در انتخاب و رزرو هتل دقت نداشته باشید احتمال اینکه سفر شما تبدیل به یک خاطره بد برای شما گردد وجود خواهد داشت. این مورد در مورد هتل های 3 ستاره در استانبول به شدت تاکید میگردد که بسیار در انتخاب این هتل ها دقت گردد، دلیل این موضوع را در ادامه مطالب این پست از بلاگ خبرنگاران به شما خواهیم گفت. توجه داشته باشید که این اتفاق کمتر درباره شهرهای دیگر کشور ترکیه مصداق پیدا میکند، مثلاً در شهر آنتالیا این موضوع زیاد اهمیتی ندارد ولی استانبول که شهر مهم گردشگری کشور ترکیه است به دلیل تعداد بالای گردشگر ها که در همه ماه های سال به این شهر با خرید بلیط هواپیما سفر میکنند شاید به دلیل اینکه گردشگر ها تصور میکنند هتل فقط محلی برای خوابیدن است نسبت به رزرو هتل با قیمت پایین در درجه 3 ستاره اقدام نیکنند که با ورود به هتل ممکن است نظرشان کلاً عوض گردد. اگر شما هم دوست ندارید که در همان روز اول سفر تجربه بدی داشته باشید ببه شما پیشنهاد میکنیم حتماً به نکات گفته شده دقت نمایید و در هر زمان که احتیاج به هدایت داشتید با خبرنگاران تماس حاصل فرمایید.

چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟

هتل 3 ستاره در استانبول

با توجه به در نظر گرفتن تفکر بسیاری از افراد در هنگام سفر کردن، که هتل را فقط جایی برای خوابیدن میدانند و نه چیز بیش تری! و در واقع به خدمات هتل توجه نمینمایند شاهد هستیم که هتل های 3 ستاره استانبول نسبت به هتل های درجه بالاتر و لوکس تر زودتر رزرو میشوند. اما با نگاهی دقیق تر و نظر سنجی های مختلف بعد از سفر از آن ها متوجه خواهید شد که اگر دوباره بخواهند بلیط هواپیما رزرو نمایند و به شهر استانبول بروند حتماً بیشتر دقت مینمایند که یا در هتل های 4 و 5 ستاره اقامت نمایند و یا برای هتل های ستاره بیشتر توجه نمایند و به خدمات و عکس های هتل بیستر دقت نمایند. اما چرا؟

با توجه به اینکه بخش اصلی شهر استانبول در اروپا واقع شده است، باید به اطلاع شما برسانیم کیفیت هتل های 3 ستاره استانبول نسبت به یک هتل 3 ستاره در یک کشور اروپایی پایین تر است، ضمن اینکه هر چه هتل قدیمی تر و در جای پرت تری باشد کیفیت آن نیز قطعاً پایین تر است، البته هتل های 3 ستاره خوب و با موقعیت مناسب نیز در این شهر وجود دارد که هزینه آنها حتی برخی از وقت ها از هتل های 4 ستاره نیز بیشتر میشود.

برای اینکه تجربه خوبی از سفر داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم در انتخاب و رزرو هتل خارجی بسیار دقت نمایید و در صورت احتیاج به هدایت و یا رزرو تور استانبول با هتل مد نظر خود با وبلاگ بایجانی تماس حاصل فرمایید.

منبع: تریپ

به "چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید