پیش بینی رییس اتحادیه نمایشگاه داران از قیمت خودرو، موتمنی: این گونه باید منتظر سقوط قیمت خودرو باشیم

به گزارش وبلاگ بایجانی، کنار گذاشتن محدودیت عرضه خودرو تاثیر مثبتی بر کاهش قیمت خودرو خواهد داشت.

پیش بینی رییس اتحادیه نمایشگاه داران از قیمت خودرو، موتمنی: این گونه باید منتظر سقوط قیمت خودرو باشیم

به گزارش خبرآنلاین، هفته دوم اردیبهشت روند کاهشی قیمت خودرو ادامه داشت، به طوریکه خودرو های داخل 10 تا 70 میلیون تومان کاهش قیمت داشتند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران از تاثیر مثبت عرضه بدون محدودیت آن بر قیمت این محصول اطلاع داد.

سعید موتمنی اضافه کرد: اخر سال 1396 شرکت های خودروساز یک میلیون و 550 هزار دستگاه خودرو فراوری نموده بودند و حدود 200، 300 هزار خودرو هم وارد شده بود.

وی با بیان این که در آن موقع فاصله قیمتی خودرو های وارداتی با مونتاژ 5 تا 10 درصد بود، اضافه کرد: این در حالی است که هم اکنون فاصله قیمتی خیلی زیاد شده است.

موتمنی بعلاوه واردات را عامل مهمی برای کاهش التهابات بازار خودرو دانست. وی مطرح نمود: اگر می خواهند التهاب بازار خودرو فروکش کند، باید اجازه دهند خودرو صفر و نو با تعرفه پایین وارد کشور گردد. یک سال است که قرار است اجرایی گردد، اما این اتفاق نیفتاده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با بیان این که تا زمانی که خودرو وارد نگردد، مسائل خودرویی حل نخواهد شد، توضیح داد:اگر 4 سال گذشته را آنالیز کنیم که چقدر خودروسازان فراوری داشتند، می بینیم 50 درصد کمتر از احتیاج بازار خودرو فراوری و روانه بازار شده است. الان بازار تشنه خودرو است و زمانی مشکل بازار خودرو حل می گردد که اجازه دهند خودرو نو و کارنموده وارد بازار گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی رییس اتحادیه نمایشگاه داران از قیمت خودرو، موتمنی: این گونه باید منتظر سقوط قیمت خودرو باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی رییس اتحادیه نمایشگاه داران از قیمت خودرو، موتمنی: این گونه باید منتظر سقوط قیمت خودرو باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید