پاشازاده: بازی استقلال ، الدحیل فینال گروه است، چوکا دلخوشی مردم تالش است، این دلخوشی را نگیرید

به گزارش وبلاگ بایجانی، مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی چوکای تالش ملاقات امشب آبی پوشان مقابل الدحیل قطر را یک فینال دانست.

پاشازاده: بازی استقلال ، الدحیل فینال گروه است، چوکا دلخوشی مردم تالش است، این دلخوشی را نگیرید

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بایجانی، درباره ملاقات برگشت تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی امشب به نوعی فینال گروه C است. استقلال در بازی قبلی بر اثر بی تجربگی نتیجه را واگذار کرد. این بی تجربگی در بین همه نفرات دیده شد.

وی اضافه نمود: امیدوارم در بازی برگشت با تمرکز بالا و دقت بیشتری بازی کنیم و پیروز از زمین خارج شویم یا حداقل بازنده نباشیم. استقلال باید برابر الدحیل مانند شطرنج بازی کند، چرا که نباختن باعث می گردد صندلی دومی حفظ گردد و ملاقاتهای بعدی راحت تر باشد.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش درباره شرایط تیمش در لیگ دسته اول فوتبال گفت: نمی خواهم درباره مسائل خیلی صحبت کنم، اما نباید غفلت کنیم. مسئولان باید به فکر چوکا باشند. دلخوشی مردم تالش به تیم چوکا است و این دلخوشی را از آنها نگیرید. طرفداران هم باید منطقی از تیم شان حمایت نمایند تا این تیم در لیگ دسته اول بماند. حیف است چوکا که پس از سال ها بازگشته است، دوباره سقوط کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاشازاده: بازی استقلال ، الدحیل فینال گروه است، چوکا دلخوشی مردم تالش است، این دلخوشی را نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: بازی استقلال ، الدحیل فینال گروه است، چوکا دلخوشی مردم تالش است، این دلخوشی را نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید