وقتی باربی و کن از باربی لند اخراج می شوند ، واکنش عجیب و غریب کاربران به یک فیلم سینمایی

به گزارش وبلاگ بایجانی، با اولین نمایش باربی برای جمع محدودی از اشخاص خاص، منتقدان از بازی رایان گاسلینگ در این فیلم تمجید کردند.

وقتی باربی و کن از باربی لند اخراج می شوند ، واکنش عجیب و غریب کاربران به یک فیلم سینمایی

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از ورایتی، با اولین نمایش باربی ساخته گرتا گرویک با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ، رسانه های اجتماعی با واکنش های مختلف به این فیلم پر شدند.

جوزف دکلمایر منتقد اسکرین رنت این فیلم را خنده دار، غم انگیز و بسیار هوشمندانه نامید و ضمن تمجید از کارگردانی گرتا گرویگ، عملکرد مارگو رابی را عالی خواند و تاکید نمود گاسلینگ و سیمو لیو تفریح خالص را ارایه کردند.

پی یر نمیروف منتقد کولیدر از توانایی فیلم، به ویژه در طراحی صحنه و لباس و فراوری تمجید کرد. با این حال، وقتی نوبت به داستان رسید، او نظر متفاوت تری داشت و نوشت: فکر می کنم این فیلم به خوبی به باربی خدمت می نماید، اما شخصیت های دیگری هم هستند که به زمان بیشتری برای نمایش احتیاج داشتند تا واقعا به آن ها پرداخته گردد.

جیمی جیراک از سایت کمیک بوک هم از این فیلم به عنوان فیلم مورد علاقه سال خود یاد کرد و نوشت: گرتا گرویگ فراتر از انتظار من بود ... رایان گاسلینگ را نامزد اسکار کنید، خیلی جدی می گویم!

شاروندا ویلیامز، مجری برنامه هم این فیلم را بامزه، صمیمانه و کاملا سرگرم نماینده نامید و از گاسلینگ به عنوان سارق صحنه ها یاد کرد که بیشتر خنده ها را سبب می گردد. وی فیلمنامه را گاهی کش آمده توصیف کرد.

کتی استفان از دبیران ورایتی درباره فیلم نوشت: گرتا گرویگ تفسیر ظریفی درباره معنای زن بودن در هیاهویی از مسایل خنده دار و عجیب و شگفت انگیز ارائه می نماید و اضافه نمود: همه بازیگران در این فیلم می درخشند.

جزییات داستانی باربی تا حد زیادی مخفی نگه داشته شده و تنها این فرضیه مطرح است که؛ باربی و کن بعد از اخراج از باربیلند به علت اینکه عروسک هایی نه چندان عالی هستند، برای یافتن خوشبختی واقعی راهی دنیای واقعی می شوند.

گرویگ که به خاطر کارگردانی لیدی برد و زنان کوچک تحسین شده، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و فیلمنامه آن را با همکایر نوآ بامباخ نوشت. این فیلم با بازی مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ در نقش کن، گروهی از بازیگرانی دارد که بیشترشان نقش های مختلف عروسک های معروف را بازی می نمایند از جمله کیت مک کینون، عیسا رائه، هاری نف، الکساندرا شیپ، اما مکی، شارون رونی، دوآ لیپا، نیکولا کوگلان، آنا کروز کین، ریتو آریا، کینگزلی بن آدیر، سیمو لیو، اسکات ایوانز، انکوتی گاتوا و جان سینا.

باربی از 21 جولای (31 تیر) در سینماها نمایش داده می گردد.

تام کروز شایعه عجیب درباره زندگی شخصی اش را تکذیب کرد

منبع: همشهری آنلاین

به "وقتی باربی و کن از باربی لند اخراج می شوند ، واکنش عجیب و غریب کاربران به یک فیلم سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی باربی و کن از باربی لند اخراج می شوند ، واکنش عجیب و غریب کاربران به یک فیلم سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید