معرفی فیلم Jeanne Du Barry با بازی جانی دپ

به گزارش وبلاگ بایجانی، فیلم ژان دو بری (Jeanne Du Barry) قرار است در جشنواره بین المللی فیلم کن 2023 به اکران در بیاید و مطمئنا همین نیز باعث به وجد آمدن بیننده ها خواهد شد. این فیلم داستان معشوقه مشهور شاه لوئی پانزدهم را دنبال می نماید که در محیط بسیار خطرناک دربار فرانسه باید حضور داشته باشد و با توطئه های سیاسی و مواردی دیگر دست و پنجه نرم کند.

معرفی فیلم Jeanne Du Barry با بازی جانی دپ

این فیلم یک اثر فرانسوی و تاریخی به شمار می رود که سرشار از مجذوب نمایندهیت، رمز و راز و اغوانمایندگی است و حاضرین در جشنواره کن نیز مطمئنا از تماشای اجرای بازیگران اصلی آن یعنی جان دپ و مایوین به وجد خواهند آمد. در این میان نیز سکان کارگردانی فیلم ژان دو بری در دستان خود مایوین قرار گرفته است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بیشتر این اثر تازه و مجذوب نماینده بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Jeanne Du Barry

همانطور که در بالا ذکر شده بود، ستاره فیلم ژان دو بری یعنی مایوین سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست دارد. این اثر ششمین فیلم سینمایی وی محسوب می گردد و سکان راهنمایی این اثر تازه را به دست گرفته تا به طرز ماهرانه ای نگاهی مجلل و هوشمندانه به زندگی ژان دو بری بیاندازد و آن را برای مخاطبان ارائه کند.

داستان فیلم Jeanne Du Barry

فیلم ژان دو باری یک اثر درام و بیوگرافی به شمار می رود که تقریبا بر اساس ظهور و سقوط معشوقه مشهور لویی پانزدهم در دربار فرانسه ساخته شده است. داستان فیلم شخصیت اصلی یعنی ژان دو بری را دنبال می نماید که به نام ژان وابرنیه و به عنوان دختر نامشروع یک خیاط فقیر در سال 1743 به دنیا می آید.

او از طبقه کارگر است ولی جوان و تشنه فرهنگ و لذت است. او از عقل و مجذوب نمایندهیت قابل توجه خودش استفاده می نماید تا در جامعه رشد پیدا کند و به درجات بالاتر دربار فرانسه برسد. به زودی، او مورد توجه پادشاه لویی پانزدهم قرار می گیرد. پادشاه نیز غافل از اینکه او یک بدکاره است، به شدت عاشق وی می گردد و به وسیله همین رابطه نیز پادشاه بار دیگر به ارزش زندگی کردن پی می برد. اشتیاق تازه کشف شده پادشاه برای زندگی و عاشقانه او با ژان دو بری باعث می گردد که این زن را به کاخ ورسای خودش منقل کند و برخلاف همه اصول و آداب معاشرت باشد و این در حالی است که با ورود این زن به دربار، رسوایی به بار می آید.

بازیگران فیلم Jeanne Du Barry

همانطور که در بالا ذکر شده بود، کارگردان فیلم ژان دو بری یعنی مایوین نقش اصلی فیلم را نیز به تصویر می کشد. این بازیگر یکی از مشهورترین بازیگران شاغل در سینمای فرانسه به شمار می رود و قبلا نیز در آثاری همانند فیلم یک تابستان مرگبار (One Deadly Summer) و فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) بازی نموده است. جانی دپ نیز نقش پادشاه لویی پانزدهم را بازی می نماید.

پیر ریچارد و نوئمی لووفسکی نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم ژان دو بری نقش آفرینی می نمایند ولی نقش آن ها معین نشده است. پیر ریچارد یکی از بااستعدادترین کمدین های فرانسه به شمار می رود که سابقه بازی در فیلم کمدی مرد قد بلند بلوند با یک کفش سیاه (The Tall Blond Man with One Black Shoe) را دارد. نوئمی لووفسکی نیز علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت داشته و در آثار مختلفی همانند فیلم Camille Rewinds ، فیلم خانه تابستانی (The Summer House) و فیلم فردا و پس از آن (Tomorrow and Thereafter) نقش آفرینی نموده است.

تاریخ اکران فیلم Jeanne Du Barry

فیلم ژان دو بری قرار است در جشنواره بین المللی فیلم کن 2023 اکران گردد و به صورت همزمان نیز روی پرده سینماهای سراسر فرانسه اکران خواهد شد. این اثر در تاریخ 16 ماه مه سال 2023 میلادی (سه شنبه 26 اردیبهشت 1402) نیز در دیگر نقاط دنیا به روی پرده سینماها می آید.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم Jeanne Du Barry با بازی جانی دپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Jeanne Du Barry با بازی جانی دپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید