مصوبه ایجاد 8 مجتمع دامداری در دامغان همچنان بلاتکلیف است

به گزارش وبلاگ بایجانی، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر سال قبل رئیس جمهور به استان، ایجاد هشت مجتمع دامپروی در دامغان از سوی وزیر جهاد مصوب شد، اما بلاتکلیف به جای مانده است

مصوبه ایجاد 8 مجتمع دامداری در دامغان همچنان بلاتکلیف است

علیزاده برمی با بیان اینکه تأمین بودجه خط انتقال آب سد شهید ساجدی یکی از مسائلی است که در حوزه کشاورزی و دامپروری شهرستان دامغان بسیار اهمیت دارد، تاکید نمود: تأمین بودجه طرح های آبخیزداری و برطرف مسائل دامداران و مرغداران بعضی از مصوبات سفر وزیر جهاد کشاورزی به دامغان بود که امیدواریم به زودی این مصوبات پیگیری گردد.

وی با اشاره به بلاتکلیفی بعضی مصوبات در شهرستان دامغان، اضافه نمود: در سفر سال گذشته ریاست جمهور، هشت مجتمع دامپروری برای شهرستان دامغان به تصویب وزیر جهاد کشاورزی رسید، اما متأسفانه هنوز اقدام قابل توجهی از سوی اداره کل جهاد کشاورزی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بعلاوه درباره مطالبات این کمیسیون از دولت نیز اعلام کرد: لزوم جلوگیری از خرد شدن بیش از حد اراضی کشاورزی برای اجرای طرح های آبیاری نوین و الگوی کشت یکی از موضوعاتی است که مجلس بر روی آن تاکید دارد.

علیزاده برمی بر لزوم حمایت جدی تر شبکه بانکی از کشاورزان و دامداران و اجرای سریع تر طرح اصلاح الگوی کشت متناسب با اقلیم تاکید نمود و گفت: دولت باید اهتمام ویژه ای برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه شیلات و آبزی پروری به ویژه در سواحل جنوبی کشور از دیگر نکاتی است که از دولتمردان می خواهیم به آن توجه داشته باشند، ابراز کرد: توسعه صنایع تکمیلی، ارائه تسهیلات برای خرید تجهیزات کشاورزی دیگر موضوعی بود که در ملاقات اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با رئیس جمهور به آن تاکید شد.

وبلاگ بایجانی سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصوبه ایجاد 8 مجتمع دامداری در دامغان همچنان بلاتکلیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه ایجاد 8 مجتمع دامداری در دامغان همچنان بلاتکلیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید