قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، قهرمانی تیم های تکواندوی ناشنوایان ایران در آسیا

به گزارش وبلاگ بایجانی، تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.

قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، قهرمانی تیم های تکواندوی ناشنوایان ایران در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درادامه مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا - بیشکک قرقیزستان و در روز دوم این رقابت ها تیم تکواندوی ایران امروز (آدینه 12 اسفند) در بخش مبارزه (کیوروگی) مردان در پنج وزن به رقابت پرداخت و در خاتمه پیروز شد به 3 مدال طلا و 2 برنز دست پیدا کند.

برای ایران در این بخش وحید زینلی، محمد زعفرانی و بهزاد امیری به مدال طلا دست یافتند و مرتضی رضاصفت و امیرسالار امیری فرد برنزی شدند.

در خاتمه رقابت های تکواندو تیم ایران در مجموع با کسب 9 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در هر دو بخش مردان و بانوان به عنوان قهرمانی آسیا رسید.

نتایج کامل بخش کیوروگی مردان به توضیح زیر است:

وزن 58- کیلوگرم؛ امیرسالار امیری فرد در دور نخست مقابل حریفی از قزاقستان بازنده شد و از راهیابی به فینال بازماند و برنزی شد.

وزن 63- کیلوگرم؛ مرتضی رضاصفت دور نخست را با شکست مقابل حریف ازبکستانی شروع کرد و به مدال برنز رسید.

وزن 68- کیلوگرم؛ وحید زینلی با غلبه بر حریف قزاقستانی در دور نخست، در بازی فینال نیز به علت عدم حضور حریف ازبکستانی، برنده و قهرمان این وزن اعلام شد و به مدال طلا رسید.

وزن 74- کیلوگرم؛ بهزاد امیری در دور نخست پیروز شد حریف اهل کره جنوبی خود را شکست دهد و در فینال نیز با غلبه بر ورزشکاری از کشور میزبان (قرقیزستان) طلایی شد.

وزن 80- کیلوگرم؛ محمد زعفرانی کار خود را با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی شروع کرد و در ادامه تکواندوکاری از ازبکستان را نیز شکست داد و به مدال طلا رسید.

با خاتمه کار تکواندوکاران در مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا، بیشکک در ادامه میزبان جودوکاران کشور های مختلف خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، قهرمانی تیم های تکواندوی ناشنوایان ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، قهرمانی تیم های تکواندوی ناشنوایان ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید