فونسکا: نباید فرایند پیشرفت کلایورت را کند کنیم، اسمالینگ خصوصیات یک رهبر را دارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، پائولو فونسکا برتری تیمش مقابل باشاک شهیر ترکیه را حاصل ارائه یک بازی برتر دانست.

فونسکا: نباید فرایند پیشرفت کلایورت را کند کنیم، اسمالینگ خصوصیات یک رهبر را دارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، پائولو فونسکا پس از برتری قاطعانه 3 بر صفر تیمش در خانه باشاک شهیر در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، نتیجه به دست آمده را حاصل بازی خوب شاگردانش دانست.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: سه امتیازی حیاتی به دست آوردیم. حالا باید بازی بعدی را ببریم و صعودمان را قطعی کنیم. تا بازی با وولفسبرگر زمان داریم و اکنون باید روی ملاقات با هلاس ورونا تمرکز کنیم. ملاقات دشواری خواهیم داشت و باید به خوبی آماده شویم. از عملکرد تیمم کاملاً رضایت دارم. در نیمه اول با تمرکز و شجاعت و بسیار خوب بازی کردیم. از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم. امشب هرگاه توپ را از دست می دادیم، بازیکنان واکنش مناسبی نشان می دادند و همه در دفاع حاضر می شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: به غیر از فلورنزی که مصدوم بود و به جای او از سانتون استفاده کردیم، باقیمانده ترکیب مان مثل بازی با برشا بود. نمی توانستیم ریسک کنیم، چون اکثر نیمکت نشینان تازه به میادین برگشته اند و هنوز نمی توانند از ابتدا به میدان بفرایند.

فونسکا همچنین خاطر نشان کرد: پلگرینی کاملاً مصدومیت را سپری نموده است و حال بسیار خوبی دارد. او مسئله ای ندارد و از این بابت خوشحالم. از قلم نیاندازید باشاک شهیر در 15 بازی اخیر فقط دو بار باخته که هر دو باخت توسط ما به این تیم تحمیل شده است. نتیجه و عملکرد تیم کاملاً رضایت بخش به نظر می رسد. کلایورت در حال پیشرفت است و مقطع خوبی را سپری می نماید. نباید فرایند پیشرفت او را کند کنیم، بنابراین به طور منظم بازی می نماید. او حالا از نظر دفاعی بهتر شده و بیشتر در خدمت تیم است. به جاستین اجازه می دهیم به طور آزادانه در خط حمله حرکت کند. کلایورت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: ژکو در دو بازی اخیر دو بار پیروز به گلزنی شده و برای او خوشحالم. او همواره در حال یاری به تیم است و فشار زیادی به خط دفاعی حریف وارد می نماید. در حضور مخیتاریان و پلگرینی، تیم در خط حمله به تعادل خوبی می رسد و ژکو هم بهتر بازی می نماید. اسمالینگ خصوصیات یک رهبر را دارد و می توان تیم را راهنمایی کند. پس از تعویض ژکو، هیچ کدام از کاپیتان های اصلی رم یعنی فلورنزی، ژکو، فازیو، کولاروف و پلگرینی در میدان نبودند پس بازوبند به اسمالینگ رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فونسکا: نباید فرایند پیشرفت کلایورت را کند کنیم، اسمالینگ خصوصیات یک رهبر را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: نباید فرایند پیشرفت کلایورت را کند کنیم، اسمالینگ خصوصیات یک رهبر را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید