عصبانیت ساپینتو از اظهارات متناقض استقلالی ها

به گزارش وبلاگ بایجانی، اظهارات متناقض از سوی علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ناراحتی ساپینتو را به همراه داشته است.

عصبانیت ساپینتو از اظهارات متناقض استقلالی ها

علی فتح الله زاده گفته است، شورای برون مرزی با برگزاری اردوی تدارکاتی استقلال در خارج از کشور مخالف است و تنها می تواند برای انجام بازی های محبت آمیز راهی خارج از کشور گردد و بر همین اساس تورنمنت دبی مورد آنالیز قرار می گیرد. از سوی محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره اعلام نموده هیچ نامه ای از سوی شورای برون مرزی مبنی بر مخالفت با سفر استقلال به خارج از کشور به دست آن ها نرسیده است و این اظهارات متناقض موجب ناراحتی ریکاردو ساپینتو شده است.

سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی محبت آمیز با تیم های لیگ فزونی برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می رسد به خاطر مسائل مالی این برنامه را لغو نموده است. از سویی تیم مایل به برگزاری اردو در ترکیه هم نیست، چون مسائل مالی در این تیم موجب شده باشگاه استقلال در پرداخت پاداش های سوپر جام هم ناکام بماند.

ماجرای محمد محبی هم چالش های تازه ای برای باشگاه ایجاد نموده است. ریکاردو ساپینتو انتظار دارد در شرایطی که تیم رو به جلو است مسائل مالی مانع از اجرای ایده هایش نگردد. البته سرمربی تیم روی پرداختی به بازیکنان تیم هم تاکید دارد و گفته است اگر دستمزد ها به موقع پرداخت نگردد و بازیکنان ناراحت شوند دیگر کاری از دست او ساخته نیست.

ریکاردو در سفر مجدد به تهران نشستی در این باره با علی فتح الله زاده خواهد داشت. او قرار است آدینه هفته جاری تمرینات تیم را آغاز کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "عصبانیت ساپینتو از اظهارات متناقض استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت ساپینتو از اظهارات متناقض استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید