راهیابی 14 اثر هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه

به گزارش وبلاگ بایجانی، اعظم روانشاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در خرم آباد، گفت: 42 اثر از هنرمندان لرستان به دبیرخانه جشنواره ملی فیروزه ارسال شد که خوشبختانه 14 اثر از این آثار به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافته است.

راهیابی 14 اثر هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان راهیابی این حجم از آثار هنرمندان لرستان را به بخش نیمه نهایی جشنواره فیروزه نشان دهنده رشد کیفی آثار ارسالی هنرمندان لرستان برشمرد و مطرح کرد: این رشد نسبت به سایر استان ها، رشد قابل توجهی هست.

روانشاد با بیان اینکه یکهزار و 730 اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره در سراسر کشور ارسال شده است، مطرح کرد: در این دوره با مشارکت همه استان ها آثار در یک فرآیند الکترونیکی به ثبت رسید.

وی گفت: براساس اعلام دبیرخانه جشنواره فیروزه، نتایج این جشنواده از پانزدهم تا هجدهم مردادماه 1402 اعلام خواهد شد.

روانشاد با اشاره به اینکه سال گذشته استان لرستان در این جشنواره مقام دوم کشور را کسب کرد است ابراز امیدواری کرد: سال جاری نیز هنرمندان لرستان بتوانند در این جشنواره حائز رتبه شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره ملی فیروزه با هدف شناسایی و معرفی محصولات فرهنگی به مخاطبان ایرانی پایه گذاری شده است و ایده فراوری محصولات فرهنگی را از سراسر کشور جمع آوری می نماید و در اختیار فعالان فرهنگی قرار می دهد.

روانشاد اضافه نمود: این جشنواره در بخش های نوشت افزار ایرانی اسلامی، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و عروسک، برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "راهیابی 14 اثر هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی 14 اثر هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید