راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند

به گزارش وبلاگ بایجانی، استفاده از نمایشگرهای بزرگ برای تماشا فیلم و فوتبال همواره مجذوب کننده و لذت بخش است، اما تلویزیون های با ابعاد بزرگ قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از کاربران قادر به خرید آن نیستند. اینجاست که اهمیت خرید یک ویدیو پروژکتور خودنمایی می نماید. اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، به هیچ عنوان راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون تومان خبرنگاران را از دست ندهید تا به راحتی بتوانید برترین گزینه ممکن را برای خرید خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند

ویدیو پروژکتور ونبو مدل X1 MAX

ونبو مدل X1 MAX را می توان برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون تومان بازار در نظر گرفت که قابلیت های بسیار پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. وزن این محصول باکیفیت 1.2 کیلوگرم است و ابعاد 80 در 185 در 220 سانتی متری آن نیز نشان از یک ویدیو پروژکتور خانگی جمع وجور دارد. برترین پروژکتور خانگی از برند ونبو، از رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پشتیبانی می نماید، بنابراین می توانید تصویر بسیار واضح و با وضوح رنگ زنده را دریافت کنید. لنز شیشه ای با روکش چند لایه ویدیو پروژکتور مدل X1 Max ضریب شکست بالایی دارد، تحت تأثیر دما قرار نمی گیرد، مقاومت آن در برابر سایش نیز بسیار بالاست و به همین دلیل می توانید مطمئن شوید که لنز آن به این راحتی دچار آسیب نمی گردد. این پروژکتور دارای منبع نور LED است و می تواند روشنایی خوبی را ارائه دهد. این محصول دارای قابلیت ضد گرد و غبار نیز است و می تواند محتواهای تصویری را تا 100 اینچ به نمایش بگذارد. ویدیو پروژکتور مدل X1 Max از دو فن با نویز کم بهره می برد که هر کدام از فن ها برای LED و LCD ویدیو پروژکتور تعبیه شده اند و تضمین می نمایند پروژکتور را در صورت اتلاف گرما، همواره کم نویز نگه می دارند.

این محصول از سیستم عامل های IOS و iPad OS پشتیبانی می نماید و قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد. برترین برند ویدیو پروژکتور خانگی در محصول باکیفیت خودT از بلندگوی قدرتمندی استفاده نموده که می تواند صدا ها را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند و بدون بهره گیری از اسپیکر نیز می توانید از دیدنی فیلم و سریال لذت ببرید. این محصول قابلیت محافظت از چشم نیز دارد و کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی از آن بهره ببرند. ویدیو پروژکتور ونبو مدل X1 MAX قابلیت اتصال به پورت HDMI، پورت AV و پورت USB را دارد و شدت روشنایی آن نیز به مقدار 350 انسی لومنز است که عدد قابل توجهی به شمار میرود.

ویدیو پروژکتور ای اوپن مدل QH11

ای اوپن مدل QH11 اگرچه برترین ویدیو پروژکتور خانگی تا 10 میلیون تومان نیست، اما می تواند به احتیاجهای بیشتر کاربران به خوبی پاسخ دهد. بارزترین قابلیت این محصول، Screen Mirroring است که شما می توانید به طور مستقیم از گوشی هوشمند خود به ویدیو پروژکتور متصل شوید و بدون اتصال کابل و با سیم به دیدنی فیلم و سریال بپردازید. این پروژکتور محتواهای تصویری را با وضوح 720p HD برای کاربران به نمایش می گذارد. حدبیشتر مقدار تصویر این محصول تا 80 اینچ است و کیفیت بسیار خوبی دارد. به لطف حالت پرتره این ویدیو پروژکتور، شما قادر خواهید بود محتوای های تصویری خود را به شکلی انعطاف پذیر در جهت عمودی پخش کنید تا با نوع ویدیوها یا جریان های مورد علاقه تان مطابقت داشته باشد. بعلاوه با تصحیح کیستون که اعوجاج افقی و عمودی را تصحیح می نماید، پیدا کردن زاویه مناسب برای ارائه تصاویر آسان تر خواهد بود.

این محصول از رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پشتیبانی می نماید و حدبیشتر شدت روشنایی آن نیز به مقدار 200 انسی لومنز می رسد. برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون از برند ای اوپن، بعلاوه دارای کنتراست 1000:1 بوده که می تواند تصاویر با وضوح قابل توجه را به نمایش بگذارد. طول عمر لامپ این پروژکتور 50 هزار ساعت است. زیر دستگاه جهت نصب آسان پیچی تعبیه شده تا به راحتی بتوان بر روی سقف، زمین یا دیوار از آن استفاده کرد. این پروژکتور دارای منبع نور LED است و می تواند روشنایی خوبی را ارائه دهد. روی بدنه این محصول نیز یک اسپیکر با حدبیشتر توان صوتی خروجی 5 وات تعبیه شده که کیفیت مناسبی دارد، اما خیلی نمی توانید روی بلندی آن حساب کنید. بعلاوه در بخش بالایی این محصول یک شکاف برای قرارگیری گوشی در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی خواهد بود و شما به راحتی می توانید گوشی هوشمند خود را درون آن قرار دهید.

ویدیو پروژکتور ونبو مدل X1 PRO

مدل X1 PRO، یک محصول باکیفیت دیگر از برند ونبو است که ظاهری شیک، جمع وجور و زیبا دارد. بدنه این پروژکتور از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و وزن آن فقط 1.2 کیلوگرم است. اگر به طراحی بخش جلویی این دستگاه دقت کنید، یک لنز چند لایه نسبتا بزرگ می بینید که به لطف چند لایه بودنش، لنز در برابر گرد و غبار و آسیب های احتمالی کاملاً مقاوم می ماند. این ویدیو پروژکتور قادر است تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و کیفیت HD نمایش دهد و بعلاوه از تصاویر با رزولوشن 1080P Full HD نیز پشتیبانی می نماید. ضمناً این دستگاه تا ± 40 درجه قابلیت تصحیح کیستون دارد؛ در نتیجه شما می توانید تصویر را در هر قسمتی از اتاق که می خواهید تنظیم کنید. حدبیشتر مقدار روشنایی این ویدیو پروژکتور 350 انسی لومنز است و در روشنایی روز نیز می تواند فیلم ها را با کیفیت خوب و تصاویر درخشان و واضح به نمایش بگذارد.

برترین ویدیو پروژکتور خانگی مقرون به صرفه از برند ونبو تا 10 میلیون تومان، از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه پشتیبانی می نماید. این فناوری می تواند تأثیر گرد و غبار در مسیر نوری را از بین برده و در نتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. دو بلندگو با خروجی 3 واتی، وظیفه فراوری صدا در این محصول را بر عهده دارند و می توانند صداها را به صورت فراگیر پخش نمایند. فاصله پروژکتور در این محصول 1.2 الی 5 متر است که دستگاه در این فضا می تواند تصاویری به بزرگی 40 الی 180 اینچی را ایجاد کند. این دستگاه با امکان اتصال به گوشی های اندرویدی و iOS قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را دارد و طول عمر لامپ آن نیز 20 هزار ساعت است. از جمله درگاه های این محصول باید به درگاه HDMI، درگاه USB، درگاه AV و درگاه هدفون اشاره نمود.

ویدیو پروژکتور مدل A4300Pro

اگر در پی خرید برترین ویدیو پروژکتور حرفه ای تا 10 میلیون تومان هستید، بدون شک باید به سراغ ویدئو پروژکتور مدل A4300Pro بروید. مهم ترین ویژگی که این محصول را از سایر ویدیو پروژکتورهای معرفی شده متمایز می نماید، پشتیبانی از رزولوشن 4K است. سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض روی این ویدیو پروژکتور نصب شده تا کاربران به راحتی قادر باشند دستگاه را به طور مستقیم به Wi-Fi متصل نمایند و از دیدنی فیلم و سریال به صورت آنلاین لذت ببرند. حدبیشتر شدت نوردهی این پروژکتور 4800 انسی لومنز است که در ویدیو پروژکتورها شدت نوردهی بسیار بالایی محسوب می گردد. به لطف همین شدت نوردهی بالا، کیفیت تصاویر بسیار خوب و رنگ ها با وضوح و زنده هستند.

ویدئو پروژکتور مدل A4300Pro قادر است تصاویری به ابعاد 40 تا 200 اینچ ایجاد کند، بنابراین کاربران از این بابت هیچ محدودیت تصویری نخواهند داشت. عمر لامپ تصویر A4300 Pro بیش از 50 هزار ساعت است و این یعنی که حداقل 6 سال به طور مداوم برای شما کار می نماید. برترین ویدیو پروژکتور 4K تا 10 میلیون، از انواع حالت های پخش تصاویر از جمله روی سقف، جلو و عقب پشتیبانی می نماید و دست کاربران را از این بابت باز گذاشته است. یک بلندگو روی بدنه این محصول تعبیه شده که کیفیت صدای مناسبی دارد، اما برای هیجان بیشتر بهتر است از سیستم صوتی جداگانه بهره ببرید. این ویدیو پروژکتور دارای کنتراست 4000:1 بوده که می تواند تصاویر را با وضوح قابل توجه ای به کاربران نشان دهد.

ویدیو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 410w

ویدیو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 410w برای آن دسته از کاربرانی که به دیدنی برنامه های تلویزیونی علاقه مند هستند، گزینه ایده آلی به شمار میرود، چرا که این دستگاه از ورودی آنتن تلویزیون پشتیبانی می نماید. این ویدیو پروژکتور که محصول سال 2020 برند وانکیو است، محتواهای تصویری را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و امکان پشتیبانی از رزولوشن 1080 را نیز دارد. طول عمر لامپ این پروژکتور 40 هزار ساعت است. زیر دستگاه جهت نصب آسان پیچی تعبیه شده تا به راحتی بتوان بر روی سقف، زمین یا دیوار از آن استفاده کرد. این پروژکتور دارای منبع نور LCD است و می تواند روشنایی مناسبی را از خود ساطع کند. این پروژکتور بعلاوه قادر است تصاویر واضحی را در یک محیط تاریک برای کاربران به نمایش بگذارد و روشنایی و غلظت رنگ آن نیز با توجه به سلیقه کاربران قابلیت شخصی سازی دارد.

به لطف قابلیت اتصال به Wi-Fi و Screen Mirroring این دستگاه، شما می توانید به طور مستقیم از گوشی هوشمند خود به ویدیو پروژکتور متصل شوید و بدون اتصال کابل و با سیم به دیدنی فیلم و سریال بپردازید. از آنجایی که این محصول برای استفاده در محیط های تاریک و نیمه تاریک طراحی شده، برای ارائه دادن فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت خیلی توصیه نمی گردد. ویدیو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 410w بعلاوه مجهز به یک سیستم خنک نماینده است که عملکرد مناسبی دارد و صدای زیادی را نیز فراوری نمی نماید. این دستگاه تا ± 15 درجه قابلیت تصحیح کیستون دارد؛ با این تفاسیر شما در تنظیم تصویر روی دیوار اتاقتان کمی محدودیت خواهید شد. حدبیشتر مقدار روشنایی این ویدیو پروژکتور 3000 انسی لومنز است و از ورودی HDMI RGB نیز پشتیبانی می نماید. به همراه این محصول یک پرده 100 اینچی نیز به شما تقدیم می گردد.

مینی ویدیو پروژکتور مدل T23 PLUS

T23 PLUS، برترین مینی ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون تومان بازار از برند نی زار است که قابلیت های بسیار جذابی نسبت به نسل قبلی اش یعنی مدل T23 به کاربران ارائه می دهد. مهم ترین تفاوت مدل پلاس با مدل T23 در اضافه شدن سیستم عامل اندروید است که این ویدیو پروژکتور را به دستگاهی نظیر اندروید باکس تبدیل می نماید و کاربران به لطف پشتیبانی از Wi-Fi قادرند تمام کارهایی که با گوشی هوشمند خود انجام می دهند مانند وب گردی، دیدن فیلم و سریال، بازی و موارد دیگر را با این دستگاه نیز انجام دهند. این ویدیو پروژکتور قادر است تصاویر را با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و کیفیت HD نمایش دهد و از حدبیشتر رزولوشن 1080 در 1280 پیکسل نیز پشتیبانی می نماید. روی بدنه این مینی پروژکتور پورت های متعددی دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به درگاه HDMI، درگاه USB، درگاه VGA و درگاه AUDIO اشاره نمود.

لامپ این ویدیو پروژکتور دارای شدت روشنایی 2500 انسی لومنز بوده که در ویدیو پروژکتورها شدت نوردهی مناسبی به شمار می رود و رنگ ها با وضوح بسیار خوبی برای کاربران به نمایش در می آیند. طول عمر لامپ این محصول 30 هزار ساعت است و به این زودی ها شاهد خراب شدنش نخواهید بود. این ویدیو پروژکتور از کنتراست 1:2500 بهره می برد که می تواند تصاویر را با وضوح مناسبی در دسترس کاربران قرار دهد. بعلاوه این دستگاه تا ± 15 درجه قابلیت تصحیح کیستون دارد و روی سقف، دیوار و زمین به راحتی می توانید آن را نصب کنید. دو بلندگو با حدبیشتر خروجی 4 وات روی بدنه این محصول تعبیه شده که کیفیت نسبتاً مناسبی دارند. فاصله پروژکتور در این محصول 0.95 تا 3.5 متر است و این یعنی که دستگاه در این فضا می تواند تصاویری به بزرگی 30 الی 120 اینچی را ایجاد کند.

دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20

اگر قصد خرید برترین ویدیو پروژکتور آموزشی تا 10 میلیون تومان را دارید، شما می توانید روی دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20 به خوبی حساب کنید. این محصول ابعاد بسیار جمع وجور و وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی می توان آن را حمل ونقل کرد. شدت روشنایی ایجاد شده به وسیله این ویدیو پروژکتور 1500 انسی لومنز بوده که از آن می توان در محیط های با نور کم نیز استفاده کرد. ویژگی خاص این دستگاه این است که می تواند به وسیله پورت فلش تعبیه شده بر روی آن، به صورت مستقیم فایل های صوتی و تصویری را پخش کند. بعلاوه این محصول امکان اتصال به دستگاه های مختلف صوتی و تصویری را دارد و به لطف لامپ LED که در آن به کار رفته، عمر مفید آن به بیش از 40 هزار ساعت می رسد.

سینمکس مدل CINEMAX T20 قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 400 در 800 پیکسل به نمایش بگذارد و از حدبیشتر رزولوشن ورودی 1080P نیز پشتیبانی می نماید. فاصله پروژکتور در این محصول 1.5 تا 5.2 متر است که دستگاه در این فضا می تواند تصاویری به بزرگی 32 الی 176 اینچی را ایجاد کند. بلندگوهای داخلی دستگاه برای پخش فایل های صوتی که کیفیت در آن ها فاکتوری مهم نیست، جواب گو هستند و از درگاه های متنوع تصویر نظیر HDMI-VGA-AV پشتیبانی می نماید. سینمکس T20 دارای کنترل از راه دور بوده و امکان تنظیم فوکوس و زاویه نمایش به صورت دستی فراهم است.

مینی ویدیو پروژکتور مدل T22 PLUS

مینی ویدیو پروژکتور مدل T22 PLUS، برترین ویدیو پروژکتور قابل حمل با بودجه تا 10 میلیون تومان است که قابلیت های پیشرفته ای دارد. این محصول مجهز به سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به Wi-Fi است که می توان به طور مستقیم و بدون احتیاج به اتصال به گوشی هوشمند از آن بهره برد. این ویدیو پروژکتور از زبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین به راحتی می توانید فیلم های مورد علاقه خود با زیرنویس فارسی دیدن کنید. مینی ویدیو پروژکتور مدل T22 PLUS دارای قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن نمایشگر 1080در 1920 پیکسل است و طیف گسترده ای از پورت های کاربردی را نظیر درگاه HDMI، درگاه USB، درگاه VGA و درگاه AUDIO به کاربران ارائه می دهد. لامپ این ویدیو پروژکتور دارای شدت روشنایی 1900 انسی لومنز بوده که در مینی ویدیو پروژکتورها شدت نوردهی مناسبی محسوب می گردد.

یک بلندگو برای این محصول در نظر گرفته شده که کیفیت صدای مناسبی دارد، اما برای در اختیار داشتن کیفیت صوتی عالی بهتر است از سیستم صوتی جداگانه بهره ببرید. این ویدیو پروژکتور دارای کنتراست 1:1800 بوده که می تواند تصاویر را با وضوح خوبی به کاربران نشان دهد. طول عمر لامپ این محصول 20 هزار ساعت است و تا سال ها به راحتی می توانید از آن بهره ببرید. این محصول قابل اتصال به سقف، زمین و دیوار است و تا 8-15 درجه قابلیت تصحیح کیستون دارد. قابلیت KEYSTON نیز در این دستگاه در دسترس است که این امکان را به شما می دهد تا شیب تصویر خود را به دلخواه تنظیم کنید.

ویدیو پروژکتور ایپتک مدل T30

ویدیو پروژکتور ایپتک مدل T30، یک محصول بسیار باکیفیت و کاربردی برای اساتید، معلم ها و حتی دانشجویان است و به لطف وزن 146 گرمی و ابعاد 12.1 در 5 در 2 سانتی متری اش به راحتی درون جیب جای می گیرد. این محصول محتواهای تصویری را با رزولوشن 480 در 460 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و تصاویر آن نیز وضوح بسیار مناسبی دارند. شدت روشنایی ایجاد شده به وسیله این ویدیو پروژکتور 1500 انسی لومنز بوده که از آن می توان در محیط های تاریک و نیمه تاریک نیز استفاده کرد. این پروژکتور دارای منبع نور LCD است و می تواند روشنایی مناسبی را ارائه دهد.

برترین ویدیو پروژکتور جیبی تا 10 میلیون از برند ایپتک، از کنتراست 1:200 بهره می برد که می تواند تصاویر را با وضوح قابل قبولی در دسترس کاربران قرار دهد. بعلاوه این دستگاه نسبت تصویر 4:3 دارد و به لطف فاصله 15 تا 165 سانتی متری تا پرده نمایش، قادر است تصاویری به بزرگی 6 الی 65 اینچی را ایجاد کند. دیتا پروژکتور جیبی T30 باطری داخلی ندارد و به وسیله کابل AV سیگنال های ویدیویی را پخش می نماید. این محصول بعلاوه مجهز به تکنولوژی های LED و RGB برای ارائه رنگ های غنی همراه با کنتراست بالا است.

سخن پایانی

ویدیو پروژکتور دستگاهی است که می توان با استفاده از آن تصاویر را با بزرگ نمایی چند برابری به نمایش گذاشت و این قابلیت در موارد مختلفی از نمایش فیلم و بازی های کامپیوتری گرفته تا نشان دادن داده های صوتی، تصویری و متنی در جلسات کاری، تحصیلی و آموزشی کارآمد است. در راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون تومان وبلاگ بایجانی ، به معرفی و آنالیز 9 ویدیو پروژکتور باکیفیت و پرامکانات از برندهای مختلف پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، بدون احتیاج به جست وجو و صرفا با توجه به بودجه و احتیاج خود برترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این محصولات موجود در فهرست برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ بایجانی به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید