دکوراسیون خانه 40 متری، راهی برای زیباتر کردن یک فضای دنج

به گزارش وبلاگ بایجانی، دکوراسیون هال 40 متری و تزیین صحیح آن یک عامل مهم برای زندگی در یک فضای نسبتا کوچک به شمار میرود. هال یا همان سالن پذیرایی، اولین بخشی است که در هنگام ورود به خانه با آن روبرو می شویم، بنابراین دکوراسیون و طراحی هال در چشم انداز کلی ما از آن خانه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ما ایده هایی داریم که به شما در طراحی مجذوب کننده و مناسب دکوراسیون پذیرایی 40 متری کمک خواهد کرد.

دکوراسیون خانه 40 متری، راهی برای زیباتر کردن یک فضای دنج

تزیین دکوراسیون هال 40 متری

امروزه با افزایش آپارتمان نشینی و همچنین افزایش قیمت خانه، بسکمک از افراد مجبور می شوند خانه های کوچک و با متراژ پایین را برای زندگی انتخاب کنند. اما این بدان معنا نیست که مجبورند در فضایی بی روح و تنگ و تاریک به سر ببرند. انتخاب یک طراحی داخلی و دکوراسیون مناسب برای خانه های 40 متری یا خانه هایی با هال 40 متری، کمک می کند تا همان خانه کوچک به فضایی دلنشین و زیبا تبدیل شود.

در دکوراسیون هال 40 متری، اولین نکته حائز اهمیت توجه به ضرورت ها و در مرحله بعد رعایت سادگی است. بسته به اینکه چه کسی یا کسانی قرار است که در اینجا زندگی کنند، ضرورت ها متفاوت خواهد بود. طبیعتا وسایل ضروری برای یک زوج جوان با ضروریات یک فرد مجرد مشابه نیست. به هر حال رعایت اصل ضرورت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما این به معنای اکتفا به ضروریات نیست. بلکه به این معناست که وسایل ضروری در اولویت اند و پس از آن سایر وسایل و به شکلی هوشمندانه انتخاب می شوند تا در عین زیبایی، فضایی دنج و و به دور شلوغی فراهم شود.

طراحی دکوراسیون منزل کوچک با مبلمان مناسب آغاز می شود. در یک خانه 40 متری ممکن است شما فضای مجزایی برای آشپزخانه نداشته باشید. بنابراین انتخاب یک میز ناهارخوری زیبا و جمع و جور که در بخشی از خانه جای گیرد و آن قسمت را به آشپزخانه و محلی برای صرف غذا تبدیل کند، بسیار به جا خواهد بود.

در واقع مبلمان، می توانند نقش پارتیشن و دیوار را ایفا کنند. انتخاب جای مناسب برای تلویزیون و قرار دادن مبل ها در مقابل آن نیز از گام های مهم در دکوراسیون هال 40 متری است. مبل های ال، اغلب بهترین گزینه برای خانه های کوچک محسوب می شوند. زیرا علاوه بر اشغال بخش کمی از فضای خانه، مرز میان فضای نشیمن و قسمت های دیگر هال را به خوبی تعیین می کنند.

اتاق بچه ها اغلب به فضای کافی برای تخت، کمد و ابزارهای مختلف مناسب برای رشد کودکی نیاز دارد. با این حال، فضای موجود در یک خانه کوچک همیشه اجازه این راحتی ها را نمی دهد. اگر مکان هر چیز را در اتاق برنامه ریزی نکنید، خیلی سریع بی نظمی ایجاد شده و حل آن بعدا سخت خواهد بود. استفاده از وسایل کاربردی مانند کمد های دیواری زیبا به بچه ها اجازه می دهد تا از فضا لذت ببرند و در عین حال از شلوغی که جریان انرژی در اتاق را مختل می کند، اجتناب می شود.

هنگامی که اتاق کافی نداریم اما چند فرزند داریم، برای آسایش بچه ها به یک خوابگاه در خانه کوچکمان نیاز است. برای این کار بهترین انتخاب تخت های دو طبقه هستند. انتخاب یک طراحی و تزئین مناسب برای دیوارها نیز می تواند نقش موثری در روح بخش اتاق کوچک بچه ها داشته باشد.

اگر به خوبی برنامه ریزی کرده باشید، حتی ممکن است بتوانید از فضای کوچک موجود برای ایجاد یک دفتر کار خانگی استفاده کنید. این امر در صورتی امکان پذیر است که با استفاده از طاقچه ها که فضای بیشتری را برای در یک آپارتمان 40 متری ارائه می دهد، ترتیب خوبی از میز و جایگاه را فراهم کنید.

اگر با یک خانه 40 متری دوبلکس روبرو باشیم، توجه به یک نکته در آن می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. راه پله از آن جهت که بخش گزیر ناپذیر یک خانه دوبلکس می باشد، می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط میان دو طبقه، بخشی از سایر نیاز های خانه را نیز بر طرف کند. استفاده از دیوار کنار پله ها برای ایجاد کمد دیواری یا طاقچه ها و قفسه های بلند درون دیوار که در حالت عادی دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست، می تواند گزینه خوبی باشد. همچنین فضای زیر پله نباید به هیچ وجه تبدیل محلی برای تجمع وسایل اضافه یا دور ریختنی ها باشد. بلکه می تواند یک نیاز اساسی را بر طرف کند.

منبع: اتاق

به "دکوراسیون خانه 40 متری، راهی برای زیباتر کردن یک فضای دنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه 40 متری، راهی برای زیباتر کردن یک فضای دنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید