دوگانه سوز شدن بیش از دو هزار خودرو در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری از دو گانه سوز شدن دو هزار و 358 خودرو به وسیله ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir اطلاع داد.

دوگانه سوز شدن بیش از دو هزار خودرو در چهارمحال و بختیاری

ساسان تیموری گفت: این تعداد وانت بار سبک، تاکسی و مسافربر های اینترنتی با ثبت نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز در کارگاه های مجاز چهارمحال و بختیاری، تبدیل به دو گانه سوز شده اند و 262 خودرو واجد شرایط در انتظار تبدیل به دو گانه سوز قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: مسافربر های اینترنتی برای دو گانه سوز کردن خودرو ها از یارانه دولتی این طرح استفاده می کنند.

تیموری اضافه نمود: پس از ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir برای خودرو های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به نوبت گیری در کارگاه های تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: جهت رفاه مالکان خودرو های شهروندان شهرستان های بن و سامان یک کارگاه مجاز جهت اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های تاکسی و وانت بار های سبک در شهر بن راه اندازی شده است و در حال حاضر شش کارگاه مجاز در استان فعالیت می کنند این کارگاه ها در شهر های شهرکرد، بروجن، لردگان و بن به مالکان خودرو ها خدمات می دهند.

تیموری ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری 40 باب جایگاه، سوخت پاک سی ان جی را به شهروندان عرضه می کنند و این جایگاه ها به طور مستمر پایش می شوند تا نسبت به خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان در این مجاری عرضه سوخت از سوی مسئولان و کارشناسان شرکت اطمینان حاصل گردد.

وبلاگ بایجانی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دوگانه سوز شدن بیش از دو هزار خودرو در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوگانه سوز شدن بیش از دو هزار خودرو در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید