دوست خوب من کتاب

به گزارش وبلاگ بایجانی، آدم ها همواره برای هر کاری بهتر است که به راهنمای آن کار مراجعه نمایند. برای خریدن و انتخاب کتاب خوب هم راهنماهایی وجود دارد که می توانیم با توجه کردن به آن، کتاب بهتری را در دست داشته باشیم.

دوست خوب من کتاب

وبلاگ بایجانی ؛ بچه ها-مژگان مهرابی: بهتر است قبل از خرید کتاب حتما چند صفحه از آن را بخوانید. در برخی از فروشگاه های کتاب جایی برای خواندن کتاب وجود دارد. اگر به باغ کتاب بروید حتما میز و صندلی های زیادی را می بینید که برای شما مهیا شده است.

*کتاب یک دنیای ناشناخته است که باعث می گردد شما درباره همه چیز اطلاعات بیشتری داشته باشید. پس آن را با دقت انتخاب کنید. برای شما بچه های زیاد کتاب های زیادی در کتابفروشی ها وجود دارد. به عنوان مثال کتاب اگر شما موی جانوران را داشتید شما را با زندگی حیوانات آشنا می نماید و شرح می دهد که مو در جانوران مختلف چه استفاده هایی دارد.

*با همخوانی کتاب را با دوستان تان تمرین کنید. می توانید این روش را در کلاس درس خود انجام دهید. هر کدام از شما دانش آموزان یک کتاب تهیه کند و بعد از خواندن به دوستش امانت دهد. اینگونه هر کدام از شما به تعداد هم کلاسی های خود کتاب خوانده اید.

*افراد خانواده خود را به کتابخوانی دعوت کنید. زمانی را برای این کار تعیین نموده و همراه با پدر و مادر و خواهر و برادرتان کتاب بخوانید. کتاب های رمان یا دنباله دار برای اینکار خوب است. مثل کتاب شکرخانم که داستان یک مادربزرگ مهربان را تعریف می نماید. پیرزنی که به همه یاری نموده و همسایه هایش را دوست دارد. هر شب یک نفر از افراد خانواده بخشی از کتاب را بخواند. در کتاب شکر خانم با آداب و رسوم ایرانی آشنا می شوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوست خوب من کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست خوب من کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید