دروازه بانی حسن یزدانی در اردوی تیم ملی

به گزارش وبلاگ بایجانی، پژمان درستکار تمرینات ویژه اى را براى ستاره هاى کشتى آزاد در نظر گرفته و در محیط های مختلف از قبیل محوطه خانه کشتى، تپه هاى دور دریاچه آزادى و بعلاوه ورزشگاه فوتبال آزادى مشغول آماده کردن بدن نفرات اعزامى به مسابقات جهانى 2023 مى باشد.

دروازه بانی حسن یزدانی در اردوی تیم ملی

در این میان ستاره هاى کشتى که این روزها تمام وقت در اردوى تیم ملى هستند و کمتر وقت رفتن به خانه را دارند، از هر فرصتى براى سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود استفاده مى نمایند.

حسن یزدانى که در سال هاى اخیر چهره ویژه تیم ملى بوده و عزم خود را براى شکست دادن تیلور در سال 2023 جزم نموده، یکى از ستاره هایى است که درستکار نگاه ویژه اى به او دارد و در تمرینات نیز موردتوجه اصحاب رسانه قرار می گیرد.

پس از انتشار تصاویر فوتبال بازی کردن کشتی گیران تیم ملی فرنگی و واکنش های جالب درخصوص آن، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی کشتی آزاد، آنها هم دست به کار شدند و از فرصت حضور در استادیوم در دست تعمیر آزادی استفاده کردند. در بخشی از این تمرین حسن یزدانی به دروازه بانی پرداخت تا حتی برای دقایقی با بی اعتنایی به دیوید تیلور، برای علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی که بزودی در این استادیوم در فصل تازه لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس به میدان می رود، خط و نشان کشیده باشد.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو

به "دروازه بانی حسن یزدانی در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بانی حسن یزدانی در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید