خواب شورای ترافیک در شب های قدر!

به گزارش وبلاگ بایجانی، افشین داورپناه؛ جالب نیست؟ امروز هم برای سومین روز به خاطر برگزاری مراسم شب قدر در شب گذشته، ساعات کاری ادارات دو ساعت دیرتر آغاز می گردد، اما ساعات طرح ترافیک همان است که بود! یعنی طرح ترافیک از 6:30 صبح آغاز می گردد، اما ساعت کاری از 9:30 یا 10 صبح!

خواب شورای ترافیک در شب های قدر!

به عبارت دقیق تر، یعنی کارمندی که محل کارش در محدوده طرح ترافیک است و می خواهد با خودروی خودش سر کار برود، باید قبل از ساعت صبح6:30 در محل کارش حاضر باشد و تا 9:30 یا 10 صبح صبر کند تا کارش آغاز گردد!

بسیار ساده و بدیهی است که وقتی ساعات کار اداری تغییر می نماید ساعات طرح ترافیک نیز باید تغییر کند، اما معین نیست شورای ترافیک چرا از وضع چنین قاعده ساده و طبیعی غفلت می نماید و در هر سه روز پس از مراسم شب قدر، خیل کارمندانی را که محل کارشان در محدوده طرح ترافیک است با مسائل تردد دست به گریبان اند! ـ لازم به یادآوری است که هرگونه تغییر در ساعت طرح ترافیک، بر عهده شورای ترافیک است.

البته جواب تا حدودی بسیار روشن است؛ چون هیچکدام از اعضای شورای ترافیک، مشکل تردد با خودرو های شخصی شان را ندارند؛ آن ها یا از طرح ترافیک استفاده می نمایند یا با خودرو های دولتی دارای طرح ترافیک تردد می نمایند؛ و به همین دلیل است که از مسائل ساکنان محدوده طرح ترافیک یا کارمندانی که محل کار آن ها در محدوده طرح ترافیک واقع شده است، یک تصویر روشن و واقعی ندارند؛ حدس می زنم که منزل مسکونی هیچکدام از این اعضا نیز در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد ـ که البته اگر قرار هم داشت، همان گونه که گفتم، آن ها یا از طرح ترافیک استفاده می نمایند یا باخودرو های دولتی دارای طرح ترافیک تردد می نمایند.

منبع: فرارو

به "خواب شورای ترافیک در شب های قدر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب شورای ترافیک در شب های قدر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید