حرکت تماشایی عقاب برای صید یک ماهی بیش از میزان بزرگ

به گزارش وبلاگ بایجانی، شاید تصاویر نفس گیر از یک عقاب طاس در حال شیرجه زدن در آب و صید ماهی را دیده باشید. با این حال، چه اتفاقی می افتد وقتی آن ماهی فقط کمی بزرگتر از آن باشد که عقاب نتواند با زیبایی با آن پرواز کند؟ همانطور که ویدیوی این صفحه نشان می دهد، گاهی اوقات، عقاب ها بیش از آن که بتوانند بجوند احتیاج به خلاقیت دارند.

حرکت تماشایی عقاب برای صید یک ماهی بیش از میزان بزرگ

در این ویدئو عقاب سرسفیدی را می بینید که در چند قدمی ساحل در آب فرو رفته است. پرنده در حال بال زدن است، اما پرواز نمی نماید. در عوض این عقاب سرسفید شنا می نماید! اگرچه ممکن است به نظر برسد که در حال مبارزه است، اما به دلایلی که ممکن است فکر کنید نیست. با رسیدن به آب کم عمق در ساحل، عقاب در هوا معلق می گردد و نشان می دهد که چیزی را به ساحل می کشد. در ساحل، می توانید نتیجه کار عقاب را ببینید: یک ماهی بزرگ.

عقاب سرسفید یک پرنده شکاری است. به این معنی که حیوانات دیگر را شکار می نماید و می خورد. این یک تغذیه نماینده فرصت طلب است و طیف وسیعی از طعمه ها از جمله پستانداران کوچک، مارها، مارمولک ها، پرندگان و قورباغه ها را می خورد. آنها را می توان در سرتاسر آمریکای شمالی یافت - معمولاً در نزدیکی آب های حاوی غذای مورد علاقه آنها - ماهی.

عقاب ها به ماهیگیران ماهر تبدیل شده اند و از بینایی دقیق خود برای مشاهده ماهی هایی که در نزدیکی بالای آب شنا می نمایند استفاده می نمایند. این شکارچیان خشمگین می توانند محاسبه نمایند که چقدر طول می کشد تا به ماهی برسند و سپس با سرعتی وحشتناک به سطح زمین می افتند تا با چنگال های قدرتمند ماهی را بربایند.

منبع: ساناپرس

منبع: فرارو

به "حرکت تماشایی عقاب برای صید یک ماهی بیش از میزان بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت تماشایی عقاب برای صید یک ماهی بیش از میزان بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید