جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند

به گزارش وبلاگ بایجانی، معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان اطلاع داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می گردد.

جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند

به گزارش وبلاگ بایجانی، ارسلان مالکی در نشست خبری حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم 4 میلیون مسکن را طی 4 سال بسازیم نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ارتباط بین بخش خصوصی و دولت هستیم، اظهار کرد: با وجود آنکه حدود 7 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شده اند.

وی با اشاره به اینکه به علت کم کاری های گذشته با انباشت تقاضا در بازار مسکن روبرو هستیم اضافه نمود: یکی از شاخصه های پروژه های ساخت و ساز مسکن قیمت تمام شده است با توجه به این مسئله باید بتوانیم با بهره گیری از فناوری های نوین، فراوری را مقرون به صرفه سازی کنیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با رد ادعای تامین زمین فاقد ارزش برای پروژه های نهضت ملی مسکن، گفت: هر چه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده را به این طرح اختصاص داده ایم و در بعضی از شهرها ناچار شدیم کمبود زمین را به وسیله الحاق رفع کنیم.

مالکی بعلاوه در رابطه با واگذاری زمین به مردم در جزیره ابوموسی توضیح داد: در این زمینه به هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد یک قطعه زمین واگذار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید