تکمیل پروژه های فاضلاب بروجن نیازمند 160 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش وبلاگ بایجانی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: 77.6 درصد جمعیت شهرستان بروجن زیر پوشش شبکه فاضلاب شهری است.

تکمیل پروژه های فاضلاب بروجن نیازمند 160 میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: سیستم جمع آوری فاضلاب در شهر بروجن از خرداد 74 تکمیل شده و در حال حاضر دارای پوشش 100 درصدی و 25 هزار و 137 مشترک است.

فتاح کرمی اظهار کرد: شبکه فاضلاب در شهر نقنه به طول 60 کیلومتر و 4 هزار و 294 اشتراک در سال 84 به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بروجن متصل شده است.

بیشتر بخوانید

کرمی اضافه نمود: تصفیه خانه فاضلاب شهر گندمان با طول 36.5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، طول خط انتقال 1.5 کیلومتر و ظرفیت یک هزار متر مکعب در روز در شهریور ماه 98 با حضور وزیر نیرو تکمیل شده و در حال بهره برداری است.

سرپرست فرمانداری بروجن با بیان اینکه تصفیه خانه شهر بلداجی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای تکمیل این طرح به 25 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که با تأمین اعتبار در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

کرمی اضافه نمود: 3 کیلومتر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی نیز در حال اجرا است.

فتاح کرمی گفت: مطالعات فاز 2 تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده 23 اخذ شده است.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد احتیاج این طرح بیش از 50 میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد احتیاج به زودی عملیاتی خواهد شد.

فتاح کرمی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر فرادنبه 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

کرمی اضافه نمود: 72 میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد احتیاج است.

وی اظهار کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب مورد احتیاج در شهر فرادنبه 53 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 1500 متر در فاز یک محله الهیه با اعتبار 2 و نیم میلیارد تومان در حال اجرا است.

فتاح کرمی اضافه نمود: 3 کیلومتر به جای مانده اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب فاز 2 محله الهیه در صورت تأمین اعتبار 10 میلیارد تومانی اجرا و تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری با بیان اینکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری 65.7 درصد است گفت: شهرستان بروجن در ایجاد و توسعه شبکه های فاضلاب و تصفیه خانه در استان پیشتاز بوده است.

محمدی اضافه نمود: با تأمین اعتبار بیش از 160 میلیارد تومان، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در این شهرستان به 100 درصد خواهد رسید.

وبلاگ بایجانی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل پروژه های فاضلاب بروجن نیازمند 160 میلیارد تومان اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های فاضلاب بروجن نیازمند 160 میلیارد تومان اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید