تکمیل پروژه های درمانی کرمانشاه با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ بایجانی، نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل پروژه های درمانی کرمانشاه با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور اطلاع داد.

تکمیل پروژه های درمانی کرمانشاه با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور

ابراهیم گلمکانی نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست هیأت امنا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه که با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار گردید، گفت : رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گزارشی از شرایط این دانشگاه احتیاج های علوم پزشکی ارائه کردند.

وی با اشاره به مصوبات خوب این نشست، افزود: بودجه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مصوب شد و احتیاج های دانشگاه مطرح شد.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: درپی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات خوبی در حوزه بهداشت و درمان این استان به تصویب رسیده است و یک هزار میلیارد تومان اعتبار به این مجموعه اختصاص یافت.

گلکمانی بیان نمود: اعتبارات تخصیص یافته در سفر استانی هیأت دولت به تکمیل پروژه های عمرانی یاری شایانی خواهد نمود و یک سوم آن باید در امسال تخصیص یابد.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات یک درصد ارزش افزوده 2 بسته 85 میلیاردی و 47 میلیاردی از سوی معاونت توسعه وزارت بهداشت ابلاغ شده و بسته سومی نیز برای حوزه بهداشت و درمان ابلاغ می گردد.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مصوباتی در خصوص احتیاج به پزشک در سایر شهر های استان صورت گرفت که به ماندگاری پزشکان در این منطقه ها یاری می نماید .

وبلاگ بایجانی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل پروژه های درمانی کرمانشاه با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های درمانی کرمانشاه با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید