ترفند تازه بعضی ایرلاین ها برای گرانفروشی بلیت، هشدار سازمان هواپیمایی: مجوز پرواز خاطیان لغو می گردد

به گزارش وبلاگ بایجانی، بعضی شرکت های هواپیمایی با تمسک به بعضی بهانه های جدید، در حال گرانفروشی بلیت هواپیما در مسیرهای پرتردد هستند؛ چارتری بودن پرواز، رزرو یک شب هتل و… از جمله ترفندهای تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیماست.

ترفند تازه بعضی ایرلاین ها برای گرانفروشی بلیت، هشدار سازمان هواپیمایی: مجوز پرواز خاطیان لغو می گردد

در همین ارتباط، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی و مؤسسات هوانوردی، در نامه ای خطاب به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی اظهار داشت: با توجه به گزارش های واصله از فروشندگان و نمایشگرهای فروش بلیت پروازهای داخلی، تعدادی از شرکت های هواپیمایی در مسیرهای پر تردد مانند کیش، قشم و مشهد در قالب عناوینی چون رزرو یک شب هتل یا هزینه بلیت دو طرفه یا چارتری یا نبود جایگاه اقدام به دریافت وجه بیشتر از مسافران نموده اند.

سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نرخ نامه بلیت پروازهای داخلی مصوب آبان 99، اعلام نموده که شرکت های هواپیمایی صرفاً می بایست در قالب پروازهای برنامه ای (سیستمی) نسبت به فروش بلیت اقدام نمایند.

این سازمان به ایرلاین های داخلی هشدار داده در صورت تداوم این فرایند، علاوه بر معرفی خاطیان به مراجع ذی ربط، محدودیت های عملیاتی (لغو مجوز پرواز) را هم علیه شرکت های هواپیمایی متخلف اعمال خواهد نمود.

منبع: گردشبان

به "ترفند تازه بعضی ایرلاین ها برای گرانفروشی بلیت، هشدار سازمان هواپیمایی: مجوز پرواز خاطیان لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند تازه بعضی ایرلاین ها برای گرانفروشی بلیت، هشدار سازمان هواپیمایی: مجوز پرواز خاطیان لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید