ببینید ، پسر دروازه بان مطرح میکروفون جام جهانی را با بستنی اشتباه گرفت!، واکنش ستاره مراکش و خبرنگار به رفتار غیرمنتظره وسط مصاحبه

به گزارش وبلاگ بایجانی، رفتار فرزند دروازه بان تیم ملی مراکش در مصاحبه پدرش با یک خبرنگار سوژه شد.

ببینید ، پسر دروازه بان مطرح میکروفون جام جهانی را با بستنی اشتباه گرفت!، واکنش ستاره مراکش و خبرنگار به رفتار غیرمنتظره وسط مصاحبه

به گزارش وبلاگ بایجانی آنلاین یاسین بونو دروازه بان تیم ملی مراکش در جام جهانی با درخشش مقابل اسپانیا و پرتغال یکی از ستاره های جام جهانی قطر محسوب می گردد و عملکرد فوق العاده اش بویژه در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم نهایی برابر اسپانیا که باعث صعود مراکشی ها به مرحله یک چهارم شد نام این دروازه بان را بر سر زبان ها انداخته است.

مراکشی ها که با حذف اسپانیا و پرتغال لقب تیم شگفتی ساز جام جهانی 2022 را گرفته اند در مرحله نیمه نهایی بازی سختی مقابل فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی دارند و بازیکنان و کادر فنی مراکش به درخشش دوباره بونو در برابر خروس ها دل بسته اند تا درصورت حذف فرانسه تاریخ ساز شوند و به فینال جام جهانی برسند.

اما یاسین بونو دروازه بان باشگاه سویا چند سالیست که با دختری به نام ایمانه ازدواج نموده و ثمره این زندگی یک پسر به نام اسحاق است.

یکی از حاشیه های جالب چند روز اخیر جام جهانی در مصاحبه یاسین بونو به همراه فرزندش با یک خبرنگار در انتها بازی خبرساز شده است.

در این صاحبه زمانیکه خبرنگار میکروفون را به سمت بونو می گیرد پسر دروازه بان مراکش میکروفون خبرنگار را با بستنی اشتباه می گیرد و واکنش اسحاق در این مصاحبه حسابی سوژه شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، پسر دروازه بان مطرح میکروفون جام جهانی را با بستنی اشتباه گرفت!، واکنش ستاره مراکش و خبرنگار به رفتار غیرمنتظره وسط مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پسر دروازه بان مطرح میکروفون جام جهانی را با بستنی اشتباه گرفت!، واکنش ستاره مراکش و خبرنگار به رفتار غیرمنتظره وسط مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید