بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ بایجانی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth رونمایی نموده است.

بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این بازی دومین قسمت از پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 است که داستان یک بازی فانتزی نمادین را بازگو می نماید که ژانر نقش آفرینی را در قالب سه بازی مجزا بازتعریف کرد. داستان پس از فرار شخصیت هایی نظیر کلود (Cloud)، برت (Barret)، تیفا (Tifa)، اریث (Aerith) و Red XIII از شهر دیستوپیایی میدگار و کوشش برای پیدا کردن سفیروث (Sephiroth) جریان دارد.

در این ماجراجویی مستقل، بازیکنان دنیای گسترده ای را کاوش خواهند کرد که همگی با سطح نوی از جزئیات گرافیکی که به طور خاص برای استفاده از قدرت کنسول پلی استیشن 5 ایجاد شده است، زنده شده است. همانطور که بازیکنان داستان مجذوب نماینده و پر از رمز و راز بازی را کشف می نمایند، بعلاوه شاهد سفر شخصی هر یک از اعضای گروه خواهند بود و پیوندهای خود را برای همکاری با یکدیگر و رویارویی با دشمنان قدرتمند تقویت خواهند کرد.

یوشینوری کیتیز (Yoshinori Kitase)، تهیه نماینده بازی، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

در این میان اطلاعات دیگری به وسیله اعضای تیم سازنده در دسترس قرار گرفته است. طبق گفته ها بازیکنان می توانند با درجه بالایی از آزادی در سراسر دنیا گسترده بازی سفر نمایند و روایت های بی شماری را در طول مسیر تجربه نمایند. از طرفی بازیکنان شاهد زنجیره ای از تحولات روایی خواهند بود که در قلب داستان فاینال فانتزی 7 قرار دارند و در عین حال سرنوشت هر شخصیت را کشف خواهند کرد.

در Final Fantasy VII Rebirth بعلاوه همراهان نوی در نبرد به شما خواهند پیوست و شما می توانید با سایر اعضای گروه خود به روش هایی نزدیک تر از قبل همکاری کنید. در نهایت در رابطه با موسیقی های بازی، در کنار آثار نو از تنظیم های نو موسیقی های بازسازی فاینال فانتزی 7 نیز استفاده شده است.

بازی Final Fantasy VII Rebirth در اوایل سال 2024 میلادی برای پلی استیشن 5 و در قالب دو دیسک عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید