ایده خلاقانه لبخندآفرین در اتوبوس های مرکز

به گزارش وبلاگ بایجانی، درسته صندلی واسه نشستن گیرت نیومد، ولی عوضش من پا به پات تا آخر راستا هستم تا یه وقت غصه دار نشی... این یکی از جمله هایی است که مسافران اتوبوس های مرکز مدتی است هنگام ایستادن در کابین با آن روبرو می شوند. جملاتی که با خط خوش در کنار طرح کاریکاتوری مجذوب کننده لبخند را مهمان لبان مسافران خسته می نماید.

ایده خلاقانه لبخندآفرین در اتوبوس های مرکز

به گزارش وبلاگ بایجانی، زندگی پر از سختی، مشکل و گره هایی است که در کار تک تک ما می افتد و باید هر روز که بیدار می شویم یکی یکی این گره ها را باز کنیم و یک یاعلی بگوییم و دوباره خودمان را برای یک روز دیگر و مبارزه ای دیگر آماده کنیم.

این بین گاهی بعضی از ما این خاصیت زندگی را فراموش می کنیم و به محض اینکه خلل و سستی در کارمان می افتد آغاز می کنیم به زمین و زمان بد و بیراه گفتن و با غرولند هم حال خودمان را بد می کنیم هم دیگران را. چهره های ناراحت، عبوس، عصبانیت های گاه و بیگاه مسافران ناوگان شهری از یکدیگر که حتی از کنار تنه زدن عادی یک شهروند هم نمی گذرند نمونه ای از این موارد است.

حالا یک مسافر خوش ذوق برای اینکه حال خودش و دیگران را در اتوبوس خوب کند، دست به کاری به ظاهر کوچک زده که اگر نتیجه اش آوردن لبخندی کوچک حتی برای یک نفر هم باشد بسیار بزرگ و ارزشمند است.

امیدآفرین باشیم

زهرا یکی از مسافران سامانه اتوبوس های تندرو خیابان ولیعصر(عج) است که دست نوشته های خلاقانه در آن قرار گرفته، او می گوید: هر روز مسیرم همین جاست. معمولا هم صندلی برای نشستن نصیبم نمی گردد. اتوبوس خیلی شلوغ بود و من هم خیلی خسته بودم. همین طور که به میله ها آویزان بودم و عصبی، چشمم به این کاغذ افتاد که روی دستگیره قرار گرفته، باور کنید که یک لحظه خستگی از تنم بیرون رفت.

او ادامه می دهد: کار هر فرد یا نهادی باشد، مجذوب کننده است و مسافر از تماشای آن حال خوبی پیدا می نماید.

بحث در این باره داغ و همه گرم صحبت می شوند. یکی دیگر از مسافران این اتوبوس اینطور می گوید: کوچکترین و ساده ترین کاری که این روزها از دست تک تک ما بر می آید این است که بذر عشق، محبت، دوستی، مهربانی، شادی و امیدواری را در جامعه بکاریم، بدون کوچک ترین چشمداشت و انتظاری. چه کار زیبایی است.

اگر هر یک از ما برای خوب کردن حال خود و اطرافیانمان فقط یک قدم برداریم، مطمئن باشید شهر ما جای خوبی برای زندگی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایده خلاقانه لبخندآفرین در اتوبوس های مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده خلاقانه لبخندآفرین در اتوبوس های مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید