استخدام در هواپیمایی امارات در کلگری و چند امکان ویژه

به گزارش وبلاگ بایجانی، شرکت هواپیمایی امارات مستقر در دبی برای جذب خدمه کابین، در کلگری استخدام می نماید و این شغل می تواند شانس شما برای مهاجرت به امارات باشد.

استخدام در هواپیمایی امارات در کلگری و چند امکان ویژه

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از narcity، امارات از افرادی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جذب شدن در بخش خدمه کابین هستند، دعوت می نماید تا در رویداد استخدامی این شرکت در کلگری شرکت نمایند.

این رویداد در تاریخ 26 آگوست از ساعت 9 صبح به وقت محلی در هتل Sheraton Cavalier Calgary برگزار می گردد و شرکت نمایندگان باید به صورت آنلاین پیش ثبت نام نموده و یک کپی از رزومه و یک عکس به همراه داشته باشند.

برای جذب شدن در موقعیت شغلی خدمه کابین، باید به زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری مسلط باشید و تسلط به هر زبان اضافی تر یک امتیاز به شمار میرود.

شما باید روحیه کار گروهی و حداقل 160 سانتی متر قد داشته باشید و به ارتفاع 212 سانتی متر دسترسی داشته باشید و الزامات ویزای شغلی امارات را برآورده کنید.

سایر الزامات شامل یک سال تجربه در مهمان داری یا خدمات مشتری، داشتن حداقل دیپلم دبیرستان و عدم وجود خالکوبی قابل مشاهده با لباس فرم خدمه کابین است.

اگر این شغل را به دست بیاورید، نه تنها می توانید به جهان سفر کنید، بلکه مجموعه ای از مزایای عالی از جمله حقوق بالا، هزینه های مربوط به توقف پرواز در شهرهای مختلف و سکونت در دبی را هم خواهید داشت.

علاوه بر خدمه کابین، این شرکت بعلاوه در پی استخدام خلبانان برای راهنمایی هواپیماهای ایرباس A380 و بوئینگ 777 است.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "استخدام در هواپیمایی امارات در کلگری و چند امکان ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام در هواپیمایی امارات در کلگری و چند امکان ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید