ادعای جنجالی مشاور مالی کاخ سفید: فناوری اپل به زودی به وسیله چینی ها سرقت می گردد

به گزارش وبلاگ بایجانی، مشاور مالی کاخ سفید می گوید؛ اپل به زودی قربانی سرقت چینی ها می گردد و آنان از فناوری های روز اپل سوء استفاده خواهند کرد.

ادعای جنجالی مشاور مالی کاخ سفید: فناوری اپل به زودی به وسیله چینی ها سرقت می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،این ادعا در شرایطی مطرح می گردد که چین و ایالات متحده در بدترین شرایط تنش تجاری خود قرار دارند. مشاور مالی چین می گوید: من نمی خواهم روزی به اینجا برسیم، اما حدس من این است که فناوری های اپل به زودی به وسیله چینی ها سرقت می گردد، چرا که چینی ها اکنون رقابتی تنگاتگ با اپل دارند.

وی ادادامه داد:بعضی از نشانه های آشکار از چین، حاکی از آن است که آنها در پی همین هدف هستند، اما ما هنوز ابعاد این سرقت و جزئیاتش را نمی دانیم و در نتیجه نمی توانیم هیچ نوع پیگرد قانونی قائل شویم.

نظرات کودلو پس از آنکه وزارت بازرگانی چین اعلام نمود، مقامات چین و آمریکا در هفته جاری برای بحث در خصوص تجارت، جلساتی را برگزار خواهند کرد، بسیار معنادار است، چرا که هر دو کشور ماههاست در زمینه تجارت در تنگنا قرار دارند.

این روزها اپل نیز روزگار سختی دارد و قیمت سهام اپل کاهشی 38 درصدی را تجربه می نماید. از سه ماهه سوم سال 2018، اپل به عنوان سومین سازنده گوشی های هوشمند با سهم بازار جهانی، پشت سر سامسونگ و هواوی ایستاده است.

منبع: انتخاب

به "ادعای جنجالی مشاور مالی کاخ سفید: فناوری اپل به زودی به وسیله چینی ها سرقت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی مشاور مالی کاخ سفید: فناوری اپل به زودی به وسیله چینی ها سرقت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید