شروع دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان

به گزارش وبلاگ بایجانی، تهران (پانا) - دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان شروع شد.

شروع دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان

همزمان با شروع هفته دولت، فراوری محتوای دوره های تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان در مرکز آموزش مدیریت دولتی کلید زده شد.

این دوره ها با حضور استادان خبره و کارآزموده در حوزه های تخصصی ارزیابی، به صورت آفلاین و حضوری در بازه های زمانی پنج روزه برگزار می گردد.

بعلاوه طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، مرکز آموزش مدیریت دولتی، تربیت نزدیک به 6 هزار ارزیاب ویژه نظام رتبه بندی معلمان را در دست اقدام دارد.

در همین باره محسن میری رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی در گفت وگو با پانا گفت: توانمندسازی مدیران و کارکنان دولت به وسیله اجرای برنامه های آموزشی و توسعه ای در راستای ارتقای دانش، مهارت ها و شایستگی ها و تعالی اخلاق حرفه ای سرمایه های انسانی در دستگاه های اجرایی کشور و بعلاوه ساماندهی و راهنمایی شبکه های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پژوهش در نظام اداری، از اهداف مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

وی ادامه داد: در این راستا تربیت حدود 6000 نفر ارزیاب با هدف ارزیابی 804 هزار نفر از معلمان در سراسر کشور و در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان در دستور کار است که در نوع خود رکوردی بی نظیر در زمینه تربیت ارزیابان در بخش دولتی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید