آسیب شناسی نهاد های آموزشی خوزستان در یک سامانه واحد برای نخستین بار در کشور

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از انسجام نهاد های آموزشی دریک سیستم واحد به منظور آسیب شناسی و ارائه دستاورد های برتر و ارتقای سطح آموزش استان برای نخستین بار در کشور اطلاع داد.

آسیب شناسی نهاد های آموزشی خوزستان در یک سامانه واحد برای نخستین بار در کشور

قاسم صنگوری سواری می گوید: نهاد های متولی آموزش دولتی و خصوصی در یک سامانه واحد و در یک هفته با عنوان آموزش و مهارت آموزی به صورت منسجم و یکپارچه ارزیابی و آسیب شناسی شده و نتایج اعلام می گردد.

او اضافه کرد: تمام نهاد های آموزشی از جمله زیر مجموعه های نظام آموزش عالی، فنی و حرفه ای، آموزش های عمومی مانند آموزش و پرورش و نظام آموزش اداری به صورت یک نظام منسجم با یک ساز و کار و معیار های معین آنالیز و پایش و نقاط قوت وضعف معین می گردد و نتایج در هفته ای با عنوان آموزش و مهارت آموزشی اعلام خواهد شد.

صنگوری سواری ادامه داد: در مدت یک هفته در آبان ماه سال جاری بهترین های آموزشی از جمله دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی برتر معرفی شده و نظام آموزشی آسیب شناسی و ارزیابی می گردد و تکنولوژی ها و راه چاره های برتر برای ارتقای نظام آموزشی ارائه شده و فرهنگ سازی می گردد.

وبلاگ بایجانی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آسیب شناسی نهاد های آموزشی خوزستان در یک سامانه واحد برای نخستین بار در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب شناسی نهاد های آموزشی خوزستان در یک سامانه واحد برای نخستین بار در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید