آرای کمیته انضباطی درباره ملاقات هراز و پیکان، متخلفان والیبال نقره داغ شدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره ملاقات دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان را خاطرنشان کرد.

آرای کمیته انضباطی درباره ملاقات هراز و پیکان، متخلفان والیبال نقره داغ شدند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بایجانی، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان روز آدینه 12 اسفند با دو ملاقات به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در نخستین مسابقه که از ساعت 15 شروع شد، تیم های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده آمل سه بر یک به پیروزی رسید، اما این مسابقه با حاشیه هایی همراه بود.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به پرونده این مسابقه امروز (دوشنبه 15 اسفند) تشکیل شد و در ابتدای این نشست گزارش ناظر مسابقه (نادر انصاری) در مورد رفتار خلاف شؤن ورزشی تماشاگران منتسب به باشگاه هراز آمل، بعلاوه رفتار دور از انتظار و متضمن توهین محمدرضا حضرت پور بازیکن باشگاه پیکان و شاهین مظلوم و مجتبی میرزاجانپور بازیکنان باشگاه هراز آمل قرائت شد.

پس از استماع دفاعیات مدعوین، کمیته انضباطی با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین نامه انضباطی آرای خود را به توضیح زیر صادر کرد:

الف) باشگاه هراز آمل:

1- باشگاه هراز آمل به لحاظ رفتار متضمن توهین و خلاف شؤن ورزشی تماشاگران منتسب به باشگاه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی بعدی و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- شاهین مظلوم به یک جلسه محرومیت قطعی و مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3- مجتبی میرزاجانپور به یک جلسه محرومیت که تا سرانجام مسابقات نیم فصل اول لیگ 1402 به حالت تعلیق درآمده است و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره نسبت به باشگاه هراز آمل و بازیکنان یاد شده در مهلت قانونی قابل تجدید نظر خواهی است.

ب) باشگاه پیکان:

1- محمدرضا حضرت پور به سه جلسه محرومیت قطعی و مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است جلسه بعدی کمیته انضباطی در مورد رسیدگی به حواشی و اتفاقات این بازی روز دوشنبه 22 اسفند با حضور بعضی از اصحاب رسانه و تعدادی از اعضای کادر فنی تیم والیبال پیکان برگزار خواهد شد.

سرانجام پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آرای کمیته انضباطی درباره ملاقات هراز و پیکان، متخلفان والیبال نقره داغ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرای کمیته انضباطی درباره ملاقات هراز و پیکان، متخلفان والیبال نقره داغ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید