گردهمایی اتوکمپینگ های ایران

به گزارش وبلاگ بایجانی، دومین گردهمایی اتوکمپینگ ها (خودروهای کاروانی) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حاشیه دریاچه چیتگر تهران برگزار می گردد.

گردهمایی اتوکمپینگ های ایران

به گزارش وبلاگ بایجانی، این گردهمایی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در روزهای 28 و 29 مهرماه برگزار می گردد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از سال گذشته مسؤولیت خودروهای سافاری، کمپینگ و کاروانی را پذیرفته است و پاییز سال پیش نخستین گردهمایی این وسایل نقلیه سفری را که در ایران تعداد آن ها رو به افزایش است، در دو نقطه از تهران برگزار کرد.

هدف از این گردهمایی ها نمایش این وسیله های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری مؤثر در رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به شروع سفرهای زمینی با خودروهای کمپر اعلام شده است.

همزمان با این گردهمایی، جشنواره سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع دستی وابسته از 27 تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد که به وسیله آن، می توان در جریان این شیوه از سفرها و تجهیزات مرتبط با آن نهاده شد.

ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز از 9 صبح تا 17 اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گردهمایی اتوکمپینگ های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی اتوکمپینگ های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید