هشتاد نود؛ برنامه ای رادیویی مخصوص نوجوان ها!

به گزارش وبلاگ بایجانی، نوجوان ها مدتی است برنامه رادیویی اختصاصی پیدا کردند؛ برنامه ای به نام هشتاد نود که شبکه رادیویی جوان آن را تدارک دیده و روزهای آدینه، از ساعت 12 و نیم، به مدت 45 دقیقه پخش می گردد.

هشتاد نود؛ برنامه ای رادیویی مخصوص نوجوان ها!

به گزارش خبرنگار بخش کودک و نوجوان وبلاگ بایجانی آنلاین، زینب محمودی، تهیه کننده این برنامه رادیویی نوجوانانه، می گوید: برنامه رادیویی هشتاد نود، درباره نوجوون های پیروز دهه 80 و 90 است. ما این نوجوون ها رو به شما معرفی می کنیم، از اون ها مسیر پیروزیت شون رو می پرسیم و...

علیرضا طهرانی ها، سردبیر این برنامه هم به خبرنگار مهر گفت: هدف اصلی برنامه هشتاد نود، تعریف داستان کوشش و به پیروزیت رسیدن نوجوانان و ترویج فرهنگ اعتماد و دادن فرصت رشد و شکوفایی به آن هاست. به همین منظور در هر قسمت از این برنامه با دعوت از یک نوجوان پیروز و سرشناس، داستان زندگی پر فراز و نشیبش را تا رسیدن به نقطه پیروزی، تعریف می کنیم.

او افزود: زبان هشتاد نود، زبانی نوجوانانه است و از کلیشه های پرتکرار مجریان رادیو گذر نموده است. ما می خواهیم در هشتاد نود، نشان دهیم نوجوانی که لحن صبحتش فرق دارد و تفکرش با دهه شصتی ها و دهه پنجاهی ها فرق دارد، مثل نسل های پیشین اعتقادات خودش را دارد؛ اما این تفاوت باید درک گردد.

  • محتوای برنامه

در این برنامه علاوه بر گپ و گفت با مهمان برنامه، قصه نوجوانان پیروز در دنیا و داستان زندگی افراد مشهور ایرانی نقل می گردد؛ افراد مشهوری که در نوجوانی، زندگی سختی داشتند؛ اما با کوشش، به هدف هایشان رسیدند. بعلاوه در طول برنامه، مهمان با چالش ها و بازی های متنوعی رو به رو خواهد شد که برای قشر نوجوانان مجذوب کننده است.

  • عوامل فراوری این برنامه

یکی از نکات قابل توجه این برنامه، سن بیش تر عوامل فراوری این برنامه رادیویی است؛ گروهی که بیش ترشان دهه هشتادی هستند و با دنیای نوجوانی که مخاطبان اصلی این برنامه اند، فاصله سنی چندانی ندارند.

بعضی از عوامل فراوری هشتاد نود، از این قرار است:

مجری و طراح: سجاد احمدی، سردبیر: علیرضا طهرانی ها، تهیه کننده: زینب محمودی، گروه ایده پردازی: فاطمه یزدان دوست و غزاله طاهری، طراح سؤالات: عطیه ضرابی اول، نویسنده متن برنامه: عطیه آزادی طلب، طراح سؤال های دو گزینه ای: فاطمه برومند، طراح بازی: مهرشاد ابوالحسنی، نویسنده بخش نوجوان تاریخ ساز: سیدعلی جلالی، نویسنده بخش داستان آدم های پیروز: امیرحسین علی نیافرد

  • اگه تو بخوای!

یکی از شعارهای انگیزشی هشتاد نود که هر هفته، در بخش ورودی این برنامه نوجوان پسند می شنوید، این است: درست اومدی... این جا یه فرصت فوق العاده ست... واسه دهه هشتادی ها و نودی ها... تا رسیدن فاصله ای نیست... اگه تو بخوای!

پخش اولین قسمت این برنامه، از 13 آبان سال جاری شروع شده و هر هفته، آدینه ها از ساعت 12 و نیم به مدت 45 دقیقه از شبکه رادیویی جوان پخش می گردد. شما می توانید امواج این شبکه رادیویی را به وسیله موج اف ام، فرکانس 88 مگاهرتز بشنوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشتاد نود؛ برنامه ای رادیویی مخصوص نوجوان ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتاد نود؛ برنامه ای رادیویی مخصوص نوجوان ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید